Thursday, September 15, 2011

baru nak kecoh raya!! hahaha

dah basi woiii citer raya!!
aku: suka hati la! aku punya belog nak citer ape. nanti boleh refer balik.
yelaaaaaa. ce citer ce citer!
aku: haaaaaa. citer nye bermua begini...


sakan tak sakan la jugak raya ni! tak sempat nak bergosip ngan korang setelah sebulan ber'puasa'. haishhhh. bukan gosip ehem ehem tu. gosip cerita pasal raya la. raya pi mana? dapat duit raya sehengget ke atau sepoloh hengget? makan banyak mana? berapa puluh rumah beraya sehari? open house habis diterjah? kuih raya dah habis dan tinggal balang je? air ape? ribena? kelas laaa ko jah! amboiiiii. tujuh hari tujuh malam pon tak habis nak gosip semua tu.

nothing extraordinary! raya is raya laaaa. cukup la sekadar bersederhana. tambahan pulak harga barang segala macam melambung dengan mencanak  sekali tanpa kawalan! amboiiiiii. kembung kocek naaa! seperti tahun lalu raya kat KL lagi. first raya takde kat umah. berambus. kasihan sesape yang TERsinggah beraya rumah aku. hahaha. haishhhhhh. takkan aku nak letak signboard besor kat depan rumah pi habaq yang kitorang TIADA DI RUMAH? bahaya woiiiiii.

apa kelas raya kat kampung ye dak? ok! tak seronok ye kalo beraya tapi bukan di kampung. RAYA itu sendiri sudah sinonim dengan KAMPUNG. so, ofkos laaa cam something wrong je beraya di bandor. tapi nak buat macam mana kalo dah opah aku beraya kat KL. makanya beraya KL laaa. huwaaaaaa.

tapi raya kali ni agak KEBABOOOM jugak. eh eh eh. bukan agak tapi betol betol KEBABOOOM. sebab?

RAYA!
+
MERDEKA!
+
BIRTHDAY ANAK MERDEKA!

meriah betol kau jah!! combo sekali gus!! memang sangat meriah laaa!!

WONDER GIRLS!!
i want nobody nobody but you!

pelakon cilik sorang ni!!

aku ngan ayee paling sedondon bak pinang tak terbelah boleh blah!
stress aku ngan gambor tak boleh rotate ni. apesal entah. korang sengetkan je screen laptop tu.

lagi sekali sengetkan screen laptop anda.

complete!
semua empat-empat anak buah-buahan gua ada!
semua tersusun ngan semart according to their age from an eldest to the youngest one.
from left: Ayee, Deena, Ajiq, Ian

 very very special day
happy raya+merdeka+birthday ANAK MERDEKA Ian Dhani!!


pssssssssssssssssssstttt. korang nak tau tak?
gua ngan ehem ehem. tak lama lagi dah.

: P



p/s: versi reunion plak pasni.

10 comments:

JIJI YU said...

muke ko ada ala2..maria elena

Umie Artoqiemie said...

oyeahh. kau ke baju hijau tu?

chiLleD...!! said...

seb bek gna laptop, leh lah senget2 kan..bygkn law gna desktop..hehe

kaki cimot dh ok?

H.J said...

hoho..tak lama lagi tu..

cimOt said...

@JIJI YU
wowwwwww..nampak bebeno nipunye!!

cimOt said...

@Umie Artoqiemie
yupppppp..me la tu..yg mcm maria elena katanya..hahaha

cimOt said...

@chiLleD...!!
ha'ah eaaa.tak terpikir plak aku kalo gune desktop..hahaha..
alaaaaa..angkat la jap..kah kah

kaki? boleh lari daaa..TAPI tak boleh pusing2 sangat..euuuwww..sakit!!

cimOt said...

@H.J
ko pecaya ke??hahaha

alexa yussida said...

sengetkan kepala je..hadoiii lenguh leher nih ! bak sini yoko2 ! :p

cimOt said...

@alexa yussida
senget jgn tak senget..hahaha..meh sini urot sikit..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...