Tuesday, September 13, 2011

UIA ohhhh UIA

assalamualaikum ya antum antunna semua. cewahhhhhh. pe cer weyhhhh? jangan cakap korang nak bersenang lenang ye! jangan lupe kite sepatutnya seperti sirih pulang ke gagang. udah udah le cuti tuuu. sebagai pelajar kena sambung mengadap buku, menghadapi kuiz dan test dan sebagainya. haishhhhhh. tak boleh nak dielakkan. tanggungjawab tu. mak bapak da melabur tuk kita terus mengagau, mencekup dan mengaut segala ilmu yang berguna. jadi gunakanlah peluang yang sebaiknya. jangan persiakan. ingat! bukan senang tau nak dapat seposen tu! dah merasa susah tau la korang.

ok enough! cukup la introduction ala-ala pakar kauseling. semoga member-member bersemangat tuk meneruskan semester baru ni. sebenornye aku nak khabor yang aku pon dah pulang ke kampus. alahai sayu je hati time nak balik. terpaksa berpisah ngan parents, family, kucing terbusuk tersayang dan tilam pengarang jantung. ok benda tu small the pieces je. tapi benda yang buat aku serabut nak balik ni sebab bilik aku tak register lagi dan kelas aku banyak tak dapat jugak. serabut aku memikirkan nak register manual. OMG!!! tak cukup oksigen ku rasakan.

walau macam mana sekali pon, perjuangan harus diteruskan!(sambil bercheer)

cimot is HOT TO GO
H.O.T.
G.O.
G.O.
auuuuuuummmmmm


setelah berhempas pulas seharian, inilah hasilnya. tak tahu la berapa kilometer aku berjalan hari ni. rasa nak tercerai berai part kat badan ni haaa. dah masuk fasa petang, bape kali kaki aku cramp. adoyyyyyai. bayangkanlah......
dari 4.5 credit hour, berapa banyak lagi aku nak kena tangguk tu?? fuhhhhhhh. tak sempat la aku nak korek hidung or kentut tadi. tersengeh je laaa.





p/s: ayohhhh cimot!!
semangat!

4 comments:

Hafizin Jamil said...

study jangan kuat sangat..ehehe

naj hebat said...

woi cimot.

aku kat uia kuantan...!!!!!!





sobs sobs.

menghadapi kesulitan di sini.

cimöt said...

@H.J
nak study pe nyer??
kelas pon tak dapat lagi..aigooo

cimöt said...

@naj
laaaaaa..ang uia kuantan rupenye..hok oloh...weyhhhh..jom laaa ym ka fb ka..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...