Sunday, January 1, 2012

cerita bangang abang gua #1


lokasi: bank
masa: pagi menjelang tengah hari

sambil belek-belek kertas tak tau buat ape. no giliran jauh lagi. then, ada dua orang sebelah abang gua. sorang cina sorang lagi india. kecoh bebenor depa dua orang tu. dorang gelak-gelak sambil borak macam-macam. member kamceng laa tu. ke jiran sebelah rumah. tetibe entah macam mana boleh plak tertangkap butir sembang kencang apek ngan macha tu.

apek: weyhhhh. wa nak tanya lu. kalau lu belak(berak) kan, selalunya keluar apa dulu? kincing(kencing) ka taik yang keluar dulu?

macha: dey tambi, kalau sudah mau berak mesti laaa taik keluar dulu maaa.

apek: eh talak jugak lorhhhhh. kekadang kincing yang pancut dulu. then, baru keluar taik. alitu(aritu) wa belak keluar kincing dulu. haaaaaa. how mae?

macha: aiyakkkk. apa macam? tak pernah plak aku perhatikan mana satu yang keluar dulu.

apek: haaaa. tu laaa lu tak penah pelatikan(perhatikan). ok ok. ni lu kalau balik nanti lu tebelak, lu ce pelatikan. hahaha.

apek+macha: DAMN!!

abang gua duduk sebelah giler nak termuntah sebab tahan gelak dengar depa borak pasal taik. jadah topik sebegitu jugak boleh dijadikan topik perbualan di kala menunggu giliran di bank. hahahaha.

tapi bila gua pikir balik, memang logik jugak soalan apek tu. aku pon baru laaa nak tergedek-gedek nak pikir.



yang mana keluar dulu ea?
DAMN!



korang rasa?
ce korang buat survey time berak nanti.




p/s: gua bukan reka cerita.
ini cerita benar.


24 comments:

aiEz said...

choOi cimot,gambar tu geli la...hahaha..dah ler pic entry kuar dulu baru entri..huhu

EZAN IDMA said...

geli!!!!

si robot comel said...

haha,geli seyh.haha

anamizu kaito said...

euuuwwww TAIK!! hahahaha









luv,
cik ana

MamaErra said...

ha ha ha... cimot tgh mengong la ni sampai citer pasai taik weiii...

little_teddy said...

choooiiiiiii!!! (aku tambah lagi aiez)

aku muntah tgk gambar taik tuh..huhuhu.Nampak sgt rakyat malaysia takder fakta nak di borak kan...lack of reading maybe.huhuhuh.

H.J said...

pergh..jijik

ubaidillah zulkefli said...

post ini bongak..hahahahhaa
gile weyh..aku xpna plk tpikir mende gitu..

budak penjara said...

giler taiikkk... snggup ko amik gmbar taik ko sendiri ye..haha

Sophie Al-Yahya said...

adoiii.
dahlah tengah minum ribena sambil makan depan laptop..

T_T

cimOt said...

@aiEz
hahahaha..ko dah termuntah dulu sebelum baca entri ke?huahuahua

cimOt said...

@ EZAN IDMA
gelii kat mana idma?? hehehe

cimOt said...

@si robot comel
nak lagi tak? hehehe

cimOt said...

@anamizu kaito
uew uew uew..

cimOt said...

@MamaErra
hehehe..tau takpe..

cimOt said...

@little_teddy
choiiiiiii kat lu balik..kah kah kah..alahai..santai je..

cimOt said...

H.J
uwekkkk uwekkk

cimOt said...

@ubaidillah zulkefli
so, skarang ko dah start pikir ye..nanti habaq kat aku apa jawapan dia..

cimOt said...

@budak penjara
hahaha..ha'ah..cepat2 gua snap before flush toilet..haha

bongok! takkan laaa...

cimOt said...

@Sophie Al-Yahya
bertambah sedap air rebina tu kan kak sophie..haha

YOUsoF said...

Kemanakah komen aku menghilang ek?

cimOt said...

@YOUsoF
komen ape weyhhhh??

cinnamon.com said...

nak muntah kak..

cimOt said...

@cinnamon.com
muntahkan sajaaaa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...