Wednesday, September 21, 2011

GARFILED my feveret kucing

ce usha betoi-betoi.

 garfield lagi.

 dan lagi.

jumpe member baru  kat http://contengconteng.com

my profile picture pon!!


since baby lagi dah minat ngan garfield ni. sebab ape? sebab dia budak gemok yang malas ala-ala manja gitu. suke sangatlah ngan garfield ni! sebab dia kucing. kucing kucing kucing. ye! saya sangat  sangat sangat suke akan kucing!


p/s: korang suke ape plak?

12 comments:

adrinaqamarina said...

kte suka cimot! :P



kte pon suka garfield dan suka kucing3 kaler oren putih sebab macam garfield. :)


boleh geng! sep sket:)

JIJI YU said...

sapa karton ni

H.J said...

hoho.anti sangat dengan benda ni..bajet kiut..hahaha

chiLleD...!! said...

cimot lukis sndiri ker ni?cntik..hehe

cimOt said...

@adrinaqamarina
yes! sep sep sep!comel kan kucing kaler oren..ritu penah jumpe kat kedai mkn..sebijik mcm garfield..geram ohh..

cimOt said...

@JIJI YU
hok oloh..tu dah habaq namanya GARFIELD lorhhh..

cimOt said...

@H.J
kau tak geng!..buekksss

cimOt said...

@ chiLleD...!!
ye! saya lukih sendiri..tp reti lukih kepala je..haha

adrinaqamarina said...

hak3 nak gelak baca komen "konon kiut tu"



jeles ke bang :P

contengconteng said...

kucing the cat dah ada kawan! =)

cimOt said...

@adrinaqamarina
entah pape kan orang tu rina..lalala..
itupon nak jeles ke?

cimOt said...

@contengconteng
laaaaaa yeke?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...