Saturday, September 24, 2011

dari PJ sampai ke GOMBAK

FRIENDSHIP EVERLASTING. memang betol laaa tu. dua tahun bertapuk duk kat CFS PJ dan muka-muka ini laaa yang menjadi rakan kelas. kelas math, kelas fizik, kelas chemistry, kelas programming dan hampir semua kelas laaa kitorang satu kelas. dan tak terkejut laaa jugak even dah masuk Gombak pon, kitorang still ade yang TERsama kelas masa first year dolu. alhamdulillah persahabatan yang terjalin antara kami semua baik dan isyaAllah hingga ke akhirnya. sekarang ni masing-masing dah masuk majoring. so, memang susah la jugak nak jumpa melainkan yang sama majoring la. macam aku, masih la dengan Hanim my partner tu. hahaha. so, atas keprihatinan ex-ketua kelas laaa kami telah bertemu semula dalam satu suasana yang sangat meriah. yeaaaayeahhhh. GATHERING RAYA!! seronok sangat sebab dah lama tak kumpul ramai-ramai camni. last sekali jumpa ramai camni masa farewell party kat PJ dolu. lama la jugak. about a year ago. hahahaha. setahun je pon kan. tapi bagi kitorang yang duduk setempat ni rasa cam lama la jugak. hihihi. ok ok ok. aku tak ada nak cakap pape. just nak cakap, sayang korang sangat!


kali ni aku malas nak merepek banyak-banyak. layan gambar saja laaa. gambar candid yang paling aku suka. sebab ada gambar aku dalam tu. hahaha.

jap jap aku nak request kat korang. ce korang teka yang mana satu aku??


aku laaaa budak paling baik dalam gambar ni.!!








p/s: banyak betol gathering aku raya kali ni.
next  part  citer raya la aku story.

2 comments:

Hafizin Jamil said...

hoho..frenship evergreen..

cimöt said...

@H.J
ko pon ex uia gak en..boleh laaaa geng..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...