Monday, September 19, 2011

I'M TOP 30 NEXT TOP MODEL??OFF COURSE NOT!!


 but seriously yes! i'm top 30 Malaysia's Next Top Female Blogger by Sandra Azwan!!
bukak je emel cimotcute13@yahoo.com sambil gosok-gosok mata tujuh kali takut tersalah perhati. tapi memang sah tak salah lagi ternampak ni
>
>
>
Dear Cimot,



Congratulations! You have made it to the TOP30 and you are almost
halfway towards winning the title! Good Luck.

--
With Love, Sandra Azwan

tak percaya lagi ka?
ya daku percaya?
ini bukan lagi cobaan atau rekaan semata.
tapi dunia yang nyata.
daku terkesima atau takasima?
ya daku terharu dan tersebak dek kiriman emel dari si dia
Sandra Azwan si pereka busana muda yang bermacam fesyen dan gaya. 
asalnya sekadar beronok-ronok sahaja. 
eh2. berseronok-seronok bagi memeriahkan suasana. 
usha sini sana si dara yang cantik bak puteri kayangan di atas singgahsana.
jumpa teman baru yang mesra.
kongsi cerita dan citarasa.
macam-macam laaaa.
tapi tak sangka pula dipilih menjadi salah seorang daripada 30 yang bakal menduduki tempat pertama dan kedua. 
atau pun mungkin yang teristimewa??  ada can ka? hahaha.

kalah menang adat pertandingan,
jangan lah cepat mengalah atau nak lepas tangan,
sebab
kalau kalah tak bermakna lemah,
tapi kalau menang tak bermakna pula senang.
thus,
ENJOY FOR YOUR JOY!!

ok that's all from me. my appreciation for your attention.
p/s: thanx Sandra!!


4 comments:

chiLleD...!! said...

tahniah lah cimot..t leh sy tumpng gmbira..hehe

norfaridahanum said...

huwawawa...saya tumpang bangga.sbb nak masuk arituh tp x de konfiden sangat pun jugak.LOL.

eh cimot memang famous ape!

cimOt said...

@chiLleD...!!
ime acih awak!!sye gembira..awak gembira..semua orang pon gembira..yeaaayyy

cimOt said...

@norfaridahanum
haiiiishhh..norfa lagi femes emes ye!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...