Wednesday, February 29, 2012

WORDLESS WEDNESDAY #12

any idea?

24 comments:

-gedek! said...

persoalannya yg terbongkok kat belakang tu?

Uncle Jonni said...

eleh.... mesti ada org pegang apa-apa kat atas kepala kucing tu....
kan?
kan?
kan?




kehkehkehkeh

Hafizin Jamil said...

kucing ni tak boleh kalo jalan dengan kaki 4

khairul said...

abg mtk maaf lama x singgah ..bz skit

ghost writer said...

kucing bulu putih : ada gaya macam beruang kutub tak ?

kucing bulu kelabu : macam hampeh. berlagak siutt kau.

YOUsoF said...

Binatang cuba ikut cara manusia sebab dah ramai sangat manusia 'ikut' perangai BINATANG..

Aien Not Alien said...

kucing kaki 4 : usah ler berlagak macam manusia...kalau dah kucing, kucing jugak...


kucing kaki 2 : biarlah!!!

oranglidi said...

kungfu cat

Gen2Merah said...

hebatnyaa.... mana mau cari kucing boleh jalan macam ni.. ehehehe

nice WW pic

~SaL IjOu~ said...

alamak..apa kucin tu tga buat~ =p

cimöt said...

@-gedek!
tu sekadar hiasan backdrop je..hahaha

cimöt said...

@Uncle Jonni
yakin bebenor je jonni oiii..hahaha

jawapan anda salah!

cimöt said...

@Hafizin Jamil
kucing species apakah jln 2 kaki je??haha

cimöt said...

@khairul
abang kan retis sekarang ni..hihihi
ape cer?

cimöt said...

@ ghost writer
hahaha..menarik imaginasi kau!!

cimöt said...

@YOUsoF
hmmm..interpretasi yg di luar jangkaan..betol tu! agak2 akhir zaman ni mmg semuanya terbalik...

cimöt said...

@Aien Not Alien
mcm kucing kerek!!

cimöt said...

@oranglidi
member kunfu panda laaa ni..

cimöt said...

@Gen2Merah
berdiri je tu..bukan berjalan..

cimöt said...

@~SaL IjOu~
haaaaa..tu yang kena teka tu...hihihi

ABU said...

Kucing berdiri..

cimöt said...

@ABU
hahaha..ye dia berdiri??

sadek said...

nape ak trmasok jd bahan skali nih,,,adoiiii

cimöt said...

@sadek
hahaha..dah ko termasok dlm tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...