Sunday, November 21, 2010

IDEOLOGI TANGGAL BRA


TANGGAL BRA SEBAGAI LANGKAH PROTES. perghhhhhhhhhhhh. hilang kemaluan ke apa diorang nih? tapi inilah realiti yang berlaku di Ukraine. kalo dolu2 nak protes bawak sepanduk dan berarak beramai-ramai. tapi kerana akhir zaman ni nak protes bukak baju tunjuk payu dara. nak nampak global la tu. asal protes je melayang bra. tanggal bra je nak protes. piraaaaahh. diorang angguk2kepala setuju. aku geleng2 kepala rasa nak luku kepala diorang sekor2. diorang kata itu cara protes zaman serba maju. aku kata itu cara protes zaman batu. bagi aku dah tidak bertamadun langsung. apa nak jadi la dengan dunia sekarang. ketua diorang si Anna Hutsul ni siap cakap :

"Jika seksualiti digunakan untuk menjual kereta dan biskut, kenapakah tidak menggunakannya untuk tujuan sosial dan projek politik,"

fuhlamak.cakap tak hengat macam wakil rakyat tuh. tapi si Anna ni memang serius sampai merancang nak menubuhkan parti politik sendiri dan bertanding untuk dapatkan kerusi parlimen. walau bagaimanapun, aku tetap dan sangat-sangat tidak bersetuju dengan kau wahai si pembuka coli.


p/s: nauzubillah!!



22 comments:

miya said...

gileee!

Marhaen Kacak said...

biasala....atas dasar human rights...ye x?

10 Aplikasi Freeware Pilihan Terbaik @ marhaenkacak

♥NuR SyAFiQah♥ said...

nasibla tangan mamat tu sempat halang..haha

*cimOt* said...

miya: diorang mmg gilosss..

marhaen kacak: human right pekejadahnyerr..

nur syafiqah: ooopppssss..naseb baek..

DuniakuAbstrak said...

kata protes..tunjuk la..nape tutup? kah3

idah said...

hm, pelik sungguh mereka...~

budak tekno SMSTI said...

cimot: ko jangan nak demo macam ni plak... hahaha
kepada mereka bernama wanita, gunelah akal sebaiknya.. jangan ikut emosi semata- mata (termasuk kaum adam juga)

alexa yussida said...

dunia akhir zaman~~
ouchhh

echah mashuri said...

kalau protes mcm ni mmg makin menjadi2 la..sbb makin ramai tnggl bra..hahah

cimOt said...

duniakuabstrak: ble ko dtg tros tutup..dye nak slamatkan ko laa..=P

cimOt said...

idah: pelik sememangnyer pelik..

cimOt said...

budak tekno: insyallah aku masih waras..betol2..jgn nak emo jer..pikir sampai rentung pon takper..

cimOt said...

alexa yussida: beringat dan berwaspada selaloooo..

cimOt said...

echah mashuri: ishk3!!!

Frodo Baggins said...

x nampak pongg!!!


>>____<<

cimOt said...

frodo baggins: ko alihkan la tangan mamat tuh kalo nak nmpk sgtt..hihihi

Ayeem Jemain said...

untungnya mamat tu. free2 raba hahaha

*cimOt* said...

ayeem: sian kat ko enn!!hahaha

Mohd Nor Quiyyum said...

ak setuju
kui kui kui

*cimOt* said...

yom: ko setuju yg mne??topless la tu!!

aiezhaa said...

astaghfirullahal'zim..., =.=

*cimOt* said...

@aiezhaa
mintak dijauhkan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...