Saturday, December 10, 2011

one step forward

 alhamdulillah baru je selesai hantar Ayee masuk asrama. Ayee dah start belajar semula. alhamdulillah. berbekalkan result UPSR dia and interview ritu, dia dapat jugak masuk sekolah idaman dia tu. hmmm. belajar rajen-rajen ok!


 gua dapat rasakan mak sedih sebenarnya. but she doesn't show it. off course laaa kan mak sedih. since Ayee  tadika lagi mak aku dah jaga dia. dan sejak dari tu laaa dia jadi peneman mak aku kat rumah. jadi kawan gaduh. tempat mak aku nak membebel. sebab aku ngan adek duk hostel. alahaiiii. aku pon macam nak nangis tadi masa nak tinggalkan Ayee kat situ.

damn! hati taman laaa plak aku ni.

taufiq binnajah!!



p/s: aku suka laki pakai jubah!


4 comments:

sri said...

mesti nangis esak-esak kan? tralallala :P

Unknown said...

sekolah tahfiz ke? belajar molek2 deh :)

cimöt said...

@sri
ayee cool je..dia siap soh kitorang balik lg..

cimöt said...

@Cik Jari
insyaAllah..itulah impian dia utk jd seorang hafiz..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...