Wednesday, December 7, 2011

GUA MEMANG SPORTY LAGI SPORTING


assalamualaikum.
tak jawab berdosa.

OK! serius sekarang ni aku memang busy tahap gilerrrrrrrrrrrrrrrrr!!
selagi jam tu tak tunjuk pukul 12malam, harapan saja la nak bermanja beramas mesra dengan tilam, bantal, comforter terchenta kat bilik tu. adoyaiiiiii.

sekarang ni kerja aku kena  setelkan semua preparation and technical for Engineering Sport Carnival 2011.

pity for me.
just for this week.
next week kite beramas mesra semula.
nanti gua balas kunjungan anda semua ye!

ok bye!


p/s: aku main basketball!
first time in my life!!

hahaha.
new experience!


10 comments:

aiEz said...

selamat hari2 sibuk,hehe...;p

aQimie Ceplos said...

hey googLuck ye :D

ankeljonni said...

kadang2 bizi tu menyeronokkan... kdg2 laaa...
huhuhu..

YouSOF said...

Kau patut kesian kat orang yang bosan kerana ketiadaan kerja.. ;D


Tak pernah main bola keranjang, bola baling pernah la tu pun sekolah rendah dulu hehe

Fyqa said...

smoga b'jya!

:)

cimöt said...

@aiEz
sudah boleh lega sikit sekarang ni..

cimöt said...

@aQimie Ceplos
hehehe..thanx..

cimöt said...

@Abang Jonni
yuppp.betol tu...

cimöt said...

@YOUsoF
baek ang tolong aku yg tak menang tangan ni haaa..hihihi

aku serik main bola baling..try laaa maen basket..best!

cimöt said...

@Fyqa
thanx awak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...