Monday, December 12, 2011

ENGINEERING SPORT CARNIVAL 2011 ACCOMPLISHED !!

basketball
alhamdulillah selesai sudah SPORTING LAGI SPORTY tu. seminggu hidup aku macam serabut dek penangan sport carnival ni. hampir setiap hari balik bilik je berbekalkan baju masam saja laaaa. kata sport kan? tak sah laa kalo tak berpeluh.  hahahaha. so, aku boleh laaa nak cakap aku sekarang ni kurus selim melim and lagi tafff ngan muscle2. hahaha. jangan jeles you olls.


volleyball
 aku cukup geram ngan ezra ni! ok ezra is our program manager. dia first day lagi dah injured time main volley sampai bersimen tangan dia. pastu boleh plak still nak main time final dengan tangan sebelah dia tu. adoyaiiiii! membebel-bebel aku dibuatnya bila tengok dia main. tapi apa boleh buat, ezra back bone team dia. undeniable. dia memang terror. bertambah lagi ke-terror-an dia bila main pakai sebelah tangan. DAMN!!

badminton


tak cukup tanah rasanya kaki ni menjelajah serata UIA.
 haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. rasa nak jerit kuat-kuat! kaki aku ngan hanim bermonolog dalaman saja laaa. 

last but not least, our final job; setting up venue for closing ceremony.


prep & tech bereau
 aku suka Ali. ce carik mana satu Ali??


basketball team
macam biskut je medal tu nak gigit-gigit.

done!
i'd been a committee!
and
got a medal too!
enjoy and fun!
lots of experience!


p/s: fokus study plak.


6 comments:

misscoffee said...

hummm...Ali??
Liyana Jasmin de x??ngeh2...
we did a gud job..

Aleen Aiden said...

giler ah.tangan bersimen pon join juga?kang tambah sebelah lagi kang simennye...hu3

cimöt said...

@Liana
ko la liyana tu!! kah kah

cimöt said...

@aleen aiden
tau takpe..elok ade sebelah tgn, tak pasal2 dua2 pon kena simen..

syahirooAhmad said...

bestnye kampus life.. :)

cimöt said...

@syahirooAhmad
yuppp...enjoy it as much as u can..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...