Saturday, December 24, 2011

my twin


hari tu gua sibuk membebel kembar kembar kembar.

ini la kembar gua!
kembar beza setahun.
dari kecik-kecik lagi kalo boleh semua benda nak sama.
baju sama.
kasut sama.
spender pon mesti sama tau!
duduk sebelah-menyebelah. tak boleh pisah.
mana-mana pergi orang akan cakap kembar.

"eh kembar ke?"

hakikatnya dah tau yang itu adek gua. tapi mau tanya lagi maaa.

tapi sekarang gua taknak sama benda ngan dia.
saje.
boring kot.
keh keh keh.
but want it sometimes.
alaaaa "water cannot be cut."













tiba-tiba gua rindu sama kembar. haishhhhh.
bila mau jumpa?
lu cuti tak penah sama gua.
adoyaiiii.






12 comments:

budak penjara said...

ye..walaupon beza seetahun..tp nmpk cam sama je..ehehe

Putera Senyum said...

assalamualaikum..hai cimot..today is my last on blogging...just want to say, i really enjoy reading all your posting in your blog..just feel sad becoz don`t have time to learn more 'bout blogging with you..keep on posting becoz i still keep continuing reading ur blog..take care

Nabiel said...

lahh..adek ke?nmpk cm tuh akk cimot..cimot yg adik..hehehe=P

Pembunuh Tanpa Bayang said...

adik beradik,pastinya punya wajah seiras kan =)

Unknown said...

tang spender same perlu tulis ke??? =p

YouSOF said...

Betul, air takkan pernah boleh dipotong.. Melainkan ianya air batu.. ;D


Dia pun boring kot asyik sama je barang dengan kau.. hehe

cimöt said...

@budak penjara
betol kan? dah ramai sangat yg cakap camtu..

cimöt said...

@Putera Senyum
wa'alaikumussalam..stop blogging??why?

cimöt said...

@Nabiel
hahaha..means i awet muda laaa ni? ekekekeke

cimöt said...

@Pembunuh Tanpa Bayang
tak jugak..ade sesetengah tu, tak sama langsung..even ngan parents..

cimöt said...

@ubaidillah zulkefli
eh eh eh..tak kisah laaa..just a story of mine..biasa laaa..masa kecik2 dolu..duk umah pakai spender je laaa..budah kecik laaa katakan..

cimöt said...

@YOUsoF
dia tak penah boring kot ngan aku..hahaha..aku je yg boring..hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...