Friday, November 18, 2011

YEAYYYYYY DAPAT 5A UPSR!!

tunggu punye tunggu. ye saat yang dinantikan pun tiba. memang berdebor le jugak. tapi macam tak boleh blah je kan sebab tuan empunye badan lepak je. cesssss. 


syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan izin dan limpah kurnianya, anak buah gua dapat 5A!! 

kepada Ayee, 
jangan lupe belanja kitorang ye! hutang mcD tak langsai lagi. jangan lupe tu. hahaha.
tiada alasan lagi selepas ni. hahaha.

eh eh eh.
orang lain plak yang kena belanja.
nasib ko laaa Ayee oiiii.

p/s: gua dulu dapat 5A, sana sini dapat duit!
best!


14 comments:

Cheno Chenonet said...

waaa congrats kat anak buah! :)

wachak said...

sekalung tahniah tuk anak sedara cimot. err ... mak sedara bagi per kat anak sedara tu :P

penaberkala said...

Oitt, terbalik tu
ko la yg kena belanja dia

aku pun nk buat kisah upsr dulu gak lah,haha
imbau kenangan

cimOt said...

@Cheno Chenonet
thank u auntie cheno..hihihi

cimOt said...

@wachak
mak sedara tak kasi pape..tp dapat laaa plak..hahaha..boleh tak?

cimOt said...

@penaberkala
sekarang fesen dah terbalik..kih kih kih

YOUsoF said...

Tahniah Ayee! Belanja la makcik kau burger ramly, pun dah ok.. ;D

c'axoera said...

congratss:D

cimOt said...

@YOUsoF
erk?lebih baek aku buat sendiri je..hahaha

cimOt said...

@c'axoera
thanx auntie~~

Ezad Skytech said...

belanja begedil je..heee~

cimOt said...

@Ezad Skytech
gua bagi beDEGIL je..haha

aiEz said...

ayee nama sebut macam nama aie jugak,hee...kenangan,tp aie dulu xdop 5 a..=,=

cimOt said...

@aiEz
kite geng laaa uncle!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...