Saturday, December 17, 2011

tomyam + sushi pon OK jugak!!!

DONE!!
alhamdulillah. kenyang.
rezeki aku laaa dapat jemputan dinner ala-ala Jepun + Thailand sekaligus.

tomyam kap kap kap.

freshly homeade. boleh setaraf dengan sushi king tu. perghhhh.

closed up sikit. nampak tak isi dia yang warna-warni tu. om nom nom.

gendang gendut tali kecapi. senang perut berjalan lagi mencari apa lagi yang boleh diisi. hahahaha. dah kenyang aku berjalan pulak ke stesen dapur yang seterusnya. amboi! dah macam chef wan la plak kan. buat lawatan dari dapur ke dapur. stesen dapur ni baru je nak start masak. aku plak dah kenyang. so, aku jadi tukang tengok saja laaa. hehehe.

ketang ketung bunyi dapur. hahaha.



haishhhh. memang melanggar undang-undang bebudak ni semua.


terasa homie plak. even tak balik rumah pon, tapi suasana memasak masih dapat dirasai. hihihi.




p/s: nak jugak sesekali break the rules kan.?



16 comments:

aiEz said...

tomyam tu nyum nyum,hehe

محمد رازيق said...

wah reti buat sushi yer.. menarik :)

tasekM said...

aku tak reti makan sushi.
ok.
aku mmg kesian...

ankeljonni said...

amboi.... dah mcm pesta...

Aujinz said...

Sushiii.. nom nom nom.. :D

Aien Not Alien said...

wahhh..hebat kalau sampai buat sushi...kelihatan sedap.. :)


teringat dulu2...bawak dapur duduk kolej, member masak sardin, datang spot-check sumbat dalam almari, habis baju2 bau sardin.. ^_^"

Fairuz Zainal said...

peh kencang. gua duk kolej xde dapo. iskkkk

ch000tz said...

lapar lah pulak tgk food ni hehhe

cimöt said...

@aiEz
sabaq2..ayaq liuq meleleh daaa tu..heeeeeee

cimöt said...

@ رازيق
tak reti laaa..tu member yg buat..hihihi..sye tukang rasa..ecece

cimöt said...

@tasekM
aku pon tak reti jugak dolu..pastu cuba laaa..

but still don't like it..

cimöt said...

@Abang Jonni
well, weekend time for party laaa abg oiii..

cimöt said...

@Aujinz
ohhhh ko suka sushi ea..

cimöt said...

@Aien Not Alien
betoi2..satu kerja nak nyorokkan bile ade spotcek..hahaha

cimöt said...

@fairuz
bawak illegally laaa beb..

cimöt said...

@c'axoera
pi laaa buat sat..hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...