Tuesday, December 20, 2011

mak, aku rasa lega sangat-sangat!


dah lama sangat aku simpan.
sampai aku dah tak tahan.
akhirnya, aku lepaskan.
lepaskan tanggungan perasaan

alhamdulillah, mak benar-benar memahami.
mak cukup menyelami jiwa dan hati ini.
ya! "jangan sesekali kau dustai mak sendiri" bisik diri.
bukan aku berdusta, tapi tak tahu bagaimana mahu dia mengerti.

itu lah, sebabnya aku tak yakin.
sudahnya, mak yang sporting.
hahaha.

aku: mak, kita nak cakap ni.
mak: cakap je laaa. apa nya ni? ade aje la kamu ni.
aku: alaaaa. mak pon tahu kita bukan reti nak selindung ngan mak. kita kan mesti cerita semua kat mak.
mak: ye laaa.
aku: mak, boleh tak.......? bla bla bla...
mak: hmmm. ok je. biar mak sendiri yang cakap dan bagi tahu. bla bla bla bla.....



insyaAllah
perjalanan hidup ini akan lebih bermakna.
ku pohon pada-Nya
agar Dia merahmati dan permudahkan jalan hamba-Nya.

MAK,
thanks a lot.
(alahaiiii. tak dapat nak peluk mak sebab jauh.)
but i still can feel your biggest hug cuddles me. (^_^)*



hopefully, when the time comes everything gonna be ok.
pray for that.




p/s: senyum sampai ke telinga.



20 comments:

Putera Senyum said...

baguslah awak rapat ngan mak awak dan dapat berkongsi dengan dia...moga rasa lega awak tue akan membuat awak semakin tabah dalam hidup dan berjaya dalam apa jua awak lakukan..senyumlah selalu =)

diana said...

kadang2 kita tak bagi tau pun tapi mak tau yang kita ada benda nak bagitau..kan???

bagitau apa tu??nak kawen ka??

wachak said...

tahniah cimot :D

aiEz said...

Nak kawen letewww..jgn lupa jemput aie eh,hee

hanaahmad said...

mak takkan pernah sekali mengecewakan kita kan. walaupun aku tidak jelas, aku tetap doakan yang terbaik buat kau. ;)

Aien Not Alien said...

mesti bagitahu mak ada orang nak datang merisik kan? hehe..


rahsia anak beranak ni..


errr...cimot hari tu tanya pasal gambar kat blog timbul tu maknanya yang gambar tu membesar ea kalau cursor tunjuk?

kalau yang tu...refer tutorial ni http://www.lyssasecret.com/2011/12/tutorial-gambar-membesar-bila-cursor.html

tutorial dari lyssa faizureen :)

cimOt said...

@Putera Senyum
senyum! tak perlu kata apa-apa..

cimOt said...

@diana
naluri ibu memang sangat kuat..

eh2..kawen itu pasti nanti..insyaAllah..tp ni bukan pasal kawen laaa..

cimOt said...

@wachak
tahniah ape weyhhhh??
ni semua diana punya pasal..hahaha

cimOt said...

@aiEz
ofkos akan jemput korang semua..

cimOt said...

@hanaahmad
yupppp..mak slalu comfort-kan kita dlm apa jua situasi..

thanx beb ur doa for me..

cimOt said...

@Aien Not Alien
shhhhhhh..jgn ckp kuat2 laaa..

adoyaiiii..semua dh salah sangka ni..bkn pasal kawen laaa..

Putera Senyum said...

haha...kalau betul pun awak kahwin,apa salahnya kan??kan?? senyum , tak perlu kata apa2..haha

aqmalazmi said...

kau nak kawen erk kak??
atototo..
omey nyaaa..
keh keh keh

cimOt said...

@Putera Senyum
mesti laaa kawin bila sudah sampai masanya..tunggu si dia masuk meminang..

Putera Senyum said...

wah, memang dah tak sabar ar nampaknya...haha...saya doakan semoga awak dan dia cepat2 disatukan, amin...semoga awak bahagia selalu bersamanya...InsyaALLAH

cimOt said...

@aqmalazmi
mesti la nak kawen adek oiiii..

BUT NOT NOW LAAA..

ni citer pasal lain..hihihi

Fyqa said...

apa dia ?? nak jugak tau...

ngeeee~

cimOt said...

@Putera Senyum
aminnn..and thanx~~

cimOt said...

@Fyqa
biarlah rahsia antara aku dan mak..hihihi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...