Friday, December 30, 2011

jeng! jeng! jeng! FINAL EXAM RUPENYE!


ok stop karaoke-ing, leisure-ing, watching movie, mumbling, and everything! focus on studying!
good luck  member-member UIA seangkatan gua terutamanya areniem, nolie, mira, hamzah ian jugak dan yang lain-lain.

so far jadual exam aku not bad. takde laaa yang 2 paper satu hari. alhamdulillah. boleh laaa nak strive harder. hehehe.


kalender tahun baru gua yang cantek gitu.

sekian. bye bye kengkawan.
gua nak masuk kepompong buku dan kertas.
jumpa after gua exam laaa ek.



*(^_^)

p/s: tak sabar nak habiskan sem ni.




12 comments:

Aien Not Alien said...

selamat ber-exam sakan cimot.. :)

aiEz said...

Gd lUck cimOt..hee..^^

*eh kata ada pergi pasar malam tapah road kan?cimot asal mana ye?nak jugak tahu ni sebab dkt kan..^^

محمد رازيق said...

jeng jeng :) all the best cimot. moga dipermudahkan. inshaallah :)

Abu Bagi said...

selmt menduduki peperiksaan akhir tahun.. gud luck.. dan selmt tahun baru jugak..:)

hawiz said...

gud luck!..manufacturing process??.

oranglidi said...

gudlak exam! ko pegi ke knduri hanum? ak xpegi la plak. ad keja..

cimöt said...

@Aien Not Alien
thanx dear..

cimöt said...

@aiEz
thanx beb..

teluk intan je weyhhh..kalo aku tau ko org tapah ritu, bley laaa nak mintak belanja..ekeke

cimöt said...

@
محمد رازيق
syukran..

cimöt said...

@ABU
than yaaa..selamat tahun baru jugak..

cimöt said...

@hawiz
ha'ah..nape? ko pon belajar jugak ke??

cimöt said...

@oranglidi
thanx beb..hihihi..

aku pon tak pegi jugak..almaklum exam kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...