Sunday, December 11, 2011

nak MACHO or JIWANG ea??

ini header yang gua pakai before ni.

 serious nak study takde mood laaa plak kan. walau hakikatnya tak readyy pon lagi. so, saje nak isi masa lapang ngan design bodoh-bodoh. kalo boring aku memang suka laaa carik gambar-gambar and pastu edit. pastu stress sebab gambar macam haram je tak lawa jadinya. so, sambil kunyah-kunyah OREO sebungkus siap laaa 2 persalinan header untuk blog aku. macam aku yang bertukar baju, header pon nak jugak laaa tukar sekali-sekala. tapi aku tak tau nak guna yang mana satu sekarang ni. ce korang habaq mai sikit kat cek mana satu cek patut pakai. ce habaq ce habaq.

say M for macho

or say J for jiwang



ape kate survey??



p/s: mendung je rini. tapi panas jugak.


2 comments:

misscoffee said...

kalau jiwang+macho xleh??
hahaha..bdy it's cool..

cimöt said...

@Liana
JICHO??

ok gak..hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...