Tuesday, December 27, 2011

gua legend motocross dulu.....sila percaya!

assalamualaikum.

gua nak citer satu bende yang lu orang mesti tarak percaya laaa. gua dulu legend motocross kat kampung gua. tapi apakan daya, sudah beberapa tahun gua missed race. semua gara-gara gua exam laaa, gua tak dapat cuti laaa dan sebagainya excuses yang gua memang tak boleh nak elak. so, this year gua takmoh miss! AND i'm not missing it this time. yeyeahhhh.

lu olang layan gambar saja laaa mae. tak kuasa gua nak story panjang lebar. bukan lu olang lajen sangat mau bace.



motor gua baru je sampai.
ehem ehem.
supporter gua yang setia.

ce tengok minah baju merah kat belakang tu.
ni kasi zoom punya. haaaa caya laaaaaa minah ni!!






kalo tak silap gua ni Syamira nama dia. pompuan ye! pesaing gua yang paling sengit. fuhhhhhh.

one of my team. acewahhhh. sayang dia tak menang laaa.
ok! ni plak motor gua. kaler oren!
my home sweet home.





sekian saja laaa cerita gua. sebenarnya gua kecewa sebab gua tak dapat grab piala tu kali ni.
mungkin bukan rezeki gua kali ni.
tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu?
arghhhhh. bermadah pujangga plak.
sekian sekali lagi.




p/s: lu olang percaya ke gua racer?
hahaha.sambil gelak evil.


18 comments:

Unknown said...

pehal gamba tande seru bnyk ..

Unknown said...

hehehe..apik caya..apik caya..

shahjiehan said...

org perak rupanya..=)

wachak said...

ceh !! nipu. wa scroll sampai bawah, x der pun tepek muka lu tengah ber aksi ngan motor oren tu :P

ankeljonni said...

wah!! hebat.... huhuhuhuhu

cimöt said...

@ubaidillah zulkefli
ok je aku tengok..

cimöt said...

@ Apik Pehe
terima kasih atas keepercayaan anda..hehhehe

cimöt said...

@shahjiehan
ha'ah..teman orang perok..

cimöt said...

@wachak
memang laa takdak..sebab motor tu gua pinjam je..keh keh

cimöt said...

Abang Jonni
apa yang hebatnya? heheh

jules said...

haa...byk gambar tanda seru..

najihah sahami said...

nak jaga ati punya pasal..yee..saya percaya. haha

Faaein Talip Roy said...

hahaha.. tak cayalah...

dah sibuk tangkap gambar..

bila nak race nya.. hahaha...XD

cimöt said...

@jules
taktau nape..tp dah repair..

cimöt said...

@najihah sahami
hahaha..bagus! anda sememangnya bertimbang rasa..

cimöt said...

@ Faaein Talip Roy
hehehe..aku buat multitasking laaaa..

aiEz said...

owh okeh,dekat sgt lah kita ni...hehe,chenderong balai rupanya..^^

rajin2 trunlah tapah,tp jangan cari aie eh,hehe...;p

cimöt said...

@aiEz
hahaha..tunggu je laaa nanti gua dtg terjah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...