Monday, March 28, 2011

SADEK stands for SI ADEK



kau busy mengalahkan YB. tapi ko memang YB pon. Yang Beruang Besar. hahahaha. bile kita akan ketemu wahai SADEK ? ko dah lama start cuti tapi buat-buat ada aktiviti. cari aktiviti. penat kerna aktiviti. hati aku yang kau sakiti. ewahhhhhh. kalo tak boleh lah ko lepak ngan aku sat. gelak kuat-kuat. gosip-gosip terhangat. boleh gomol-gomol pat pat siku lipat. haishhhh. KAPAN sih?

ok! fine! aku memang rindu ko!

so?? what??








sebagai denda. hadiah besday gua mana ha?? ko jangan buat-buat lupa2 plak.





p/s: dekpukelek


18 comments:

Henry Zackery said...

siapakah sadek ??
Awek Aku ??

*cimOt* said...

@Henry Zackery
adek gua laaaa..

sadek said...

miss u 2 la dear,,,ble la agknya leh jmpe???

Julie Suhana said...

alah...sadek tu mmg suka buat2 sibuk..xde keje cari keje..huhuhu

*cimOt* said...

@sadek
ko jawab sendiri la weyhhh..

*cimOt* said...

@Julie Suhana
tau takpe..nyampah!!

kata kila said...

sadekkkkk.meh member dengan amar meh ekekke

Henry Zackery said...

x update lg ke T__T

Ringan ringan

MamaErra said...

punya bz nye YB tu... sampei kita pegi ler jengok dia kat sana... tu pun dia nyer ntah mana2... kita lak yg kena tunggu dia... cisss sadekpukelek!

*cimOt* said...

@kata kila
cepat2!!..adek2 sekalian..hahaha

*cimOt* said...

@Henry Zackery
penat la rini..study~~jap mae..

*cimOt* said...

@MamaErra
sadek asbestos!!

Julie Suhana said...

asbestos mentos!!

*cimOt* said...

@Julie Suhana
nak os os os gakkk ke..?

Julie Suhana said...

Mr Os..ngeeee :-D

cimOt said...

@Julie Suhana
hahahahahahahaha

alexa yussida said...

kreatip..tetibe ade org bonceng...hantuuu :p

*cimOt* said...

@alexa yussida
larikkkkkkkkkkk..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...