Thursday, December 20, 2012

memang gua tak suka bowling!


assalamualaikum dan salam sayang.


ade satu perkara yang gua memang takde alahan langsung; SUKAN. memang gua hantu berSUKAN. alamak cam hape je bila gua cakap SUKAN. tak best! sebenarnya gua suka sangat dengan SPORT! ni baru cun. walau pon bakat gua pada sport takde laaa seberapa, tapi gua suka sport sebab sihat lagi menyihatkan. ajak laaa gua main sport ape pon gua layan KECUALI sport yang tak berapa nak sport umpama golf dan bowling. ade laaa minggu bile entah, nak tak nak gua kena pi jugak gara-gara kelas skill  digantikan ngan bowling tournament. ceytttttt. so, gua main dengan hentam keromo je laaa.

hakikatnya orang yang tak suka maen bowling memang camni ye! hahaha.


hahahaha. hebat tak?

cimot, syana, cidot, enot


p/s: lama gila gua tak pi jogging.




3 comments:

Kira Sakura said...

saya dari sekolah tak pernah main bowling bila mai time besar haaaaa memang ke longkang jela akhirnya hihihihi :p

Hafizin Jamil said...

tak ada bakat tu cimot..hahaha

iAmCekbolat said...

pestime bolat mainn straikeee weii haha . hebat tak ? skali tu je pastuu msuk longkangg _ _'

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...