Tuesday, December 4, 2012

i'm melting...

assalamualaikum dan salam sayang.


I don't mean to be so awkward, it's just that you are really cute.
memang betoi pon. you are just really cute. kekadang tu rasa malu sangat. walau dah bersua di depan mata, tapi tak tau nak kata apa, yang pasti hati dup dap dup dap bagai nak gila. dahsyat sungguh penangan kamu  ya arjuna.

setiap bait ku ambil serius. pada ku ianya membawa makna yang bisa membius.

ada saja, kenapa adinda?

auwwwwww. sudah bikin aku senyum sorang-sorang seharian.

ada orang nak ngorat mu ke?

aku anggap itu satu penyataan kau rasa tergugat?

weyhhh. jerman kalah! stress!

senang akan diriku untuk kau meluahkan sesuatu.

tak kiut laaa tudung tadi. kalu tudung biasa baru kiut ^^

kantoi kau perhatikan setiap sesuatu. setiap gerak-geri ku kau ambil pusing.



namun, semuanya adalah satu ketika dahulu di mana adakah tika ini ianya masih pada rasa yang sama? kerana ianya seperti hilang entah ke mana. aku tidak pasti lagi. adakalanya aku sangsi ianya realiti atau fantasi. dan akhirnya aku kuburkan saja hasrat ku untuk menggapai pelangi yang beberapa saat itu cuma. jika ada tidak ke mana. aku tetap menunggu. tapi jangan lama sangat untuk kau khabarkan kepastian. aku takut aku sudah beralih arah di mana ada pelangi lagi cantik yang melorongkan jalan kebahagiaan ku.


sekian luahan sang pencinta.




p/s: i just can't keep it.



1 comment:

faraherda.razalan said...

Aik? Pagi2 sudah sarat dgn melankoli?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...