Saturday, May 12, 2012

ber-outdoor games; FLYING FOX

assalamualaikum dan salam sayang

ni kesinambungan dari entry si Mejah. memang purposely nak tiru dia. hahahaha. nak habaq mai jugak my weekend pon best gop. ok the past 3 weekends aku pi Morib menjalani satu Induction Course selaku Mahallah Representative Committee of Ruqayyah. dekat sebulan jugak laaa plan untuk Induction ni. dan alhamdulillah ianya sudah selesai dengan jayanya.

hemmmmmm. takmo laaa citer pasai ape itu induction course. boring! aku rasa lagi best citer pasai outdoor games yang aku join tu. memang best sangat sebab dapat buat flying fox! yeayyyy. jom layan kan saja my pictures. hehehe



eksaited terlebih plak. hehehe

ni adek yang demo kat kakak-kakak. oh sudah berpengalaman ye dak.
tekun meneliti setiap langkah adek tu demo. takut plak kang ade yang tergolek kan.

paling kanan tu Nuratiq Moyaz. kenai tak?
haaaaaaaa. ni laaa nak cita sikit pasai Atiq ni. actually aku ni baru jugak laa kenai Atiq ni. through friend of mine Tia; my secretary of MRC. how sweet she is. panggil dia PO sebab dah laa macam telletubbies muka dia. hahaha. opsssss. gua ter-reveal laaa beb. hahaha. pastu boleh dia mesej gua tengah-tengah malam habaq mai yang dia stalker terhebat sebab dia rupanya dah follow blog gua lama dulu sebelum kenal gua. ceytttt. geram gua. so, kiranya dia kenai gua as a blogger first then, in a person. see, how powerful in a blogging world. contohnya cam aku kenal kak mili, andyhowtt through blog jugak. then, in a person. itu pon not face to face lagi laaa. just aku nampak dari jauh on the way nak ke kelas or terserempak kat pasar malam je laaa sebab kenai based on gambar. hahaha. insyaAllah nanti akan jumpa. hehehe. macam Hamzah usah cakap laaa. dia budak satu course ngan aku. SENIOR la katakan. cehhhh. tak habis nak tekankan senior kan mejah.

dah macam contractor pi site visit kan.
yeahhh. i'm a contractor gonna FLYING FOX!!

gayat tak gayat jugak laaa. siap berayun ye.
ketaq jugak laaaa lutut ni.






yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
takut bebenor Mubeenah. sepaptutnya dia before aku, lastly jadi last person.
lastly, Mubeenah ni turun berdua.
barulah dapat tersenyum. tadi macam nak nangis kat atas tadi.

nak live??
layan nihaaa.





almost done macam-macam outdoor games. abseiling, leopard crawl, hiking and flying fox. teringin plak nak wall climbing and the most curious i wanna try is bungee jumping. wohoooooo. nak sangat bungee jumping! kan usop? kan kan kan?


p/s: thanxs everyone for the precious time we spend together.


14 comments:

Unknown said...

fuh best la

bunny ;) said...

kah kah kah, terbaik cimot, muke aku pun ade sekali kan :P dah lama nak collect pics dgn kau tp busy je lah T_T

Gdsbnga said...

dah pernah try dah flying fox . teringin nak buat bungee jump ! tengok Kwang Soo buat dalam running man macam best je :D

Aleen Aiden said...

aaa aktiviti nampak sangatlah menarik dan menerujakan. jeles!

ankeljonni said...

musang terbang? napa nama dia musang terbang? hmmmm..... i wonder...

Abu Bagi said...

lama dah aku tak main bendalah ni hahaha

YouSOF said...

*buat² tak tidak jeles.

Seronok habis, aku pun nak cuba banyak kali la nanti (tak tau bila). Masa tu yang suara emas pun akan terkeluar suara 'jantan' masa nak fly tu kan.. hahah

Happy je Atiq terbang depan belakang kat bawah tu.. ;D

cimöt said...

@khairul
fuh mmg best broooo

cimöt said...

@bunny ;)
almaklum dh nak final..mmg bz tahap giler..

cimöt said...

@gdsbnga
kan kan kan..nak sgt try bungee jumping..

cimöt said...

@aleen aiden
eh eh eh..jgn teruja je..tp pi laaa cuba sekali..hihihi

cimöt said...

@Uncle Jonni
betoi tu..aku pon wondering tang mana musangnya tu??

cimöt said...

@ABU
pehhhhhhh.. ni sifu flying fox ni...
bile boleh ajar?

cimöt said...

@YOUsoF
usah cakap suara jantan..aku dah macam tarzan menjorit..
aaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaa aaaaaaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...