Wednesday, December 19, 2012

tak tinggi mana pon. kita tetap di bawah.


assalamualaikum dan salam sayang.


15/12/12; 7.28pm - Mahallah Halimatus Sa'diah

aku dongak ke langit
tak tercapai akal ku sejauh mana tingginya langit ni sebenarnya.
sama juga dengan diri kita sebagai hamba
sudah semestinya kita dan Maha Pencipta tu jauh sekali bedanya.
tinggi macam mana pon kedudukan kita
ketua hatta raja
kita masih di bawah
tiada yang lebih berkuasa melainkan yang di atas sana
Allah Yang Maha Esa!




Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!






tetibe hati rasa sayu.





p/s: syukur Allah kau masih sudi limpahkan rasa sedih untukku
agar masih dan akan sentiasa mengingatMu!





4 comments:

Evagurl Izma said...

lihat langit dan bintang waktu malam.. tenang jiwa

:)

syakey said...

waktu meninggi ni,elok lah banyak2kan bersyukur dan ingat Allah. nanti menyimpang pula. :')

Hafizin Jamil said...

bagus cimot ni biarpun tiru polkadot aku..haha

kiera'sakura said...

bila tgk ciptaan Allah memang terasa diri kecikkkkkkkkkk sgt kan ;(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...