Thursday, December 6, 2012

i thought cotton candy from the cloud?


assalamualaikum dan salam sayang.

3:45 pm, 25 November 2012; Mahallah Ruqayyah IIUM

subhanallah! allahuakbar! cantek sangat! ok ni gambar saja tapi in real usah cakap laaaa nikmatnya! sampai pada satu tahap rasa nak duduk tengah-tengah jalan tu sampai awan tu hilang. pakcik teksi lalu-lalang tak abes-abes tegur aku,

"dik, tangkap gambar ape tu? nak buat ape?"

ahhhhhh. lantak laaaaa.





p/s: dah lama tak menikmati kecantikan alam.
sibuk mengejar kesibukan dunia.






6 comments:

Faaizz d. Zul said...

tak join Library photography contest?
kot ada rezeki.

;)

★ aIsyaH ★ said...

cantik..xD

sy pun suke tengok awan berarak..t'egt wk2 kat sekolah..sekolah ats bukit senang la nk tgok..xD

hanaahmad said...

Keindahan milik Tuhan. Cantik. :)

Hafizin Jamil said...

ambil letak dalam beg la cimot awan tu..hehe

Yousof said...

Allah Maha Besar..


Kadang² kita terlalu fikir kecanggihan barang ciptaan manusia sedangkan ciptaan Allah jauh lagi hebat dan agung

Ash Give said...

sangat cantik kat.. gambar awan drpd atas kapal terbang pun lawa jugak.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...