Saturday, December 15, 2012

cimot ade boyfriend ea?

assalamualaikum dan salam sayang.

adoiiiiiii. cam hape je kan dapat soalan cepu emas camni tiba-tiba.


kak yan: cimot ade boyfriend ea?
kak ain: aah. betol ke?
gua: hah?
kak yan: yelaaaa. senyap-senyap je. bukan nak bagitau.
gua: kena gitau ke?
kak yan: mestilaaaa.
gua: ade laaaa. takkan nak gitau kat orang.
kak yan: eh. mestilaaa supaya orang laen tau dan tak kena kebas.
gua: ohhh gitu ea? tapi orang tu taktau pon yang saye suke dia.
kak yan: emmmmm. tu laaa masalahnya.




dah lama tu.......



baru  gua terpikir. jadahnya? sape ke plak boyfriend gua? gua pon taktau. takpon pasai BUAH HATI ni kotttt. hik hik hik. kontroversi betoi kan.





p/s: nampak tak ade bunga-bunga cinta di situ?




1 comment:

Aien Not Alien said...

suka dalam diam.....kah??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...