Sunday, December 16, 2012

Le Pirate Ranggi Contest


assalamualaikum dan salam sayang.

Le Lanun Ranggi Contest
sila klik banner untuk join kontes ni.

hamboihhhhhhh. lama sungguh gua tak join kontes montes ni. kecewa ahhhhh. teringin jugak laaa nak menang dapat adiah. tapi sokmo je laaa kecundang. kalu lucky draw pon aku tak pernah nye dapat. memang tak lucky laa gua ni. tapi nampak kontes si Aujinz terus berkobar-kobar "eh, nak join laa kontes pakcik lanun ni." ahhhh. tetibe je kan gua TER-rajin-kan diri ni. so, ni laaa hasil rompakan gua seharian merentas Lautan Pasifik.

haaaa. ade makna tu!

p/s Aujinz: lu make sure at least gua menang sagu hati ea. kalau tak, gua panggil Jack Sparrow serang lu nanti!! hahahaha.






p/s: tak rajin dah join kontes montes cam dulu2.
almaklum saja busy memanjang.



7 comments:

Aujinz said...

hahahhaha.. sentap mak nak.. kah kah kah.. baiklah Cimot... nanti check senarai peserta ya.. takut tercicir.. almaklumlah, pakcik nie pelupo.. koh koh koh

Unknown said...

Datang sini bace.. ^^

Dayang Deno said...

deno dtg dari segmen yg sama :)

http://dayangdeno.blogspot.com/2012/12/le-lanun-ranggi-contest.html

intanfirdaus247 said...

salam ukhuwah..datang dari blog lanun ranggi..tahniah sebab menjadi salah seorang pemenang..:)

Natasha said...

tahniah terpilih sebagai pemenang =)

miss alieya said...

Tahniah menang!!

MalizaMah said...

haaaaaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...