Tuesday, May 15, 2012

siri STOKIN and babies #10: the more the merrier

assalamualaikum dan salam sayang


THE MORE THE MERRIER. hamboiiiiihhhhh. bertambah besar family Stokin. baru-baru ni sudah menimang cahaya mata 3 ekor lagi yang comel. ini pon tak cukup lagi 3 ekor. Cikaboo, Labu and Kokobu takde. 3 ekor jantan yang sudah bergelandangan entah ke mana. almaklum saja lah kucing jantan dewasa yang tak reti duduk melekat kat rumah. merayau saja kije nye. 6 ekor ni saja lah penghuni tetap kat rumah; Stokin, Comot, Cikoi, Ciko, Ciku dan Ciki. itu pon tak menang tangan mak nak melayan semua kerenah mereka berenam. mak cakap mereka nakal sangat terutamanya yang 3 budak kenit tu; si Ciko, Ciku dan Ciki. hihihi. sian kat mak. takpe takpe, nanti aku plak yang jaga ye mak oiii. hihihi




tip: nak tahu kucing tu sihat ke tak, tengok hidung dia kaler pink ke tak. if pink dia sememangnya sihat walafiat.



p/s: ritu jumpa anak kucing. nak bawak balik je rasa.
hihihihi.


8 comments:

budak penjara said...

pencinta kucing neh..plik2nya nama kucing ko..haha

-gedek! said...

ramainya..! macam demonstrasi pulak...!

mirachantek said...

hai cimot.
kalo nampakaku lagi tegur la kalo nak.
pasal aku memang takkan tegur ko dulu punye.
jalan jalan sambil berangan dan tak tengok orang.

lagi aku payah sket nak cam muka orang melainkan kau pakai baju ada tulis 'hai saya cimot!'

okay sekian ;p

cimöt said...

@budak penjara
aku memang pencinta kucing...lalala

hahah sebab tuan dia pon pelik..so, kucing jugak haruslah pelik..hihihi

cimöt said...

@ -gedek!
banyak laaa uncle! hahaha

boleh laaa kalo nak join bersih 4.0 pasni..haha

cimöt said...

@mirachantek
kena laaa aku buat baju 'hai saya cimot' pasni..

jules said...

rindunya kat diorg ni sume...

cimöt said...

@jules
betoiiiii..rindu sangat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...