Friday, May 11, 2012

nak kahwin wanita yang tutup aurat


assalamualaikum dan salam sayang

tazkirah hari Jumaat: sampaikanlah walau sepatah


ku rasakan masa berlalu terlalu pantas. tanpa aku sedar pejam celik pejam celik dah masuk hari Jumaat. habis satu minggu. masuk pula minggu yang seterusnya. alahai. tapi apakan daya, masa akan terus berjalan tanpa pernah berhenti apatah lagi untuk undur kembali. maaf! masa takkan bersimpati tapi kejam memancung diri. begitulah realitinya hidup tika ini. dan secara tak langsung aku perlu dan mesti memikirkan masa depan aku bagaimana.

actually,



bukak FB je tadi ternampak laaa beberapa status yang sama and keep attract me to share with you.


‎" Aku tak nak kahwin dengan perempuan yang bertudung!"
" Haa? Kenapa?"
" Aku nak kahwin dengan wanita yang tutup aurat." ...



    hmmmmm. jangan risau wanita bertudung. sekurang-kurangnya anda bertudung better than tak bertudung langsung. keep upgrading from time to time. insyaAllah at one time you already wearing hijab as well as fully cover the aurah.
    renung-renungkan dan selamat beramal. (i talk to myself.)





    p/s: dan sama jugak sebaliknya,
    lelaki jugak perlu sedia.


    8 comments:

    oranglidi said...

    apehal gamba kawen schoolmate aku terpampang ni? haha.

    Aien Not Alien said...

    aku pun samalah cimot...nak cakap macam yang kau cakapkan kat diri sendiri :D

    Evagurl said...

    suka entry ni cimot!! :)

    cimöt said...

    @oranglidi
    weyhhhh siyes skulmate ko? haha..mana laa aku tau..aku amek kat fb org duk share2 tu,,

    cimöt said...

    @Aien Alien
    memang betol kan..

    cimöt said...

    @evagurl (podshop)
    mekasih kak izma..

    YouSOF said...

    Mula² baca tajuk macam pelik sebab tuan blog ni kan wanita jugak.. ;D


    Status tu ringkas tapi padu! LIKE!

    cimöt said...

    @YOUsoF
    ahaaaaaaaaaaa..saspens jugak kan..hehehe

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...