Thursday, May 3, 2012

nah! ini makan dia!!


assalamualaikum dan salam sayang.

tak kira tak kira. gua nak luah jugak kat sini. gua dah tak tahan. gua nak semua orang tahu sekarang ni. gua nak korang tahu yang gua sekarang ni giler tengah serabut. memang giler sangat! apa taknya, boleh gua tak sedar gua tak makan lagi sehari suntuk. gua tak tahu biler masa gua lapar sekarang ni. sedar-sedar je tetibe perot berkeriuk sekuat-kuatnya menandakan tanda minta diisi. and for the first time catat BOOK of RECORD gua tak makan nasik for A WEEK! wowwwww. gua memang tak caya sama diri gua sekarang ni. sebab gua ni hantu segala hantu nasik. sampai nasik pon takut bile gua datang menyerang. adoyaiiiii. entah laaaa. gua pon tak tahu apa nak jadi ngan diri gua sekarang ni. hopefully Allah, give me the strongest heart and soul to go through all of these.


think of......


gua rasa the solution is PUASA laaa yang terbaik ye tak?
hmmmmmm.



p/s: ni baru betol2 IRON WOMAN kan.


14 comments:

oranglidi said...

komen diatas adalah kesilapan saya.kih3.

xmakan nasik sminggu? ni diet ke ape ni? hahhaa. jgn begitu. mkn le wlaupun sikit. nnti sakit2 badan lak sbab xcukup zat dan kabohidrat. ecehhh. hehe.

aiEz said...

cimot,xmo kusut2...moga dipermudah segala urusan..:)

Anisa Hang Tuah said...

heeyy dear

everything gonna be okay =)

khairul said...

kes buli tu

Uncle Jonni said...

wah!! seminggu x mkn nasik?
huhuhu...

ABU said...

gila tak makan nasi seminggu.. stok nak kurus la ni hahahah tahan gila..

cik ika said...

stress nt bile mkn mkn je..hee~~

cimöt said...

@oranglidi
bukan diet laaaa...cuma terlupa nak makan..huhuhu

cimöt said...

@aiEz
thanx..insyaAllah ok saja semuanya..

cimöt said...

@Anisa Hang Tuah
yeahhh..insyaAllah everything is ok..

cimöt said...

@khairul
abang laaa buli adek!!

cimöt said...

@Uncle Jonni
hebat kan saya?? hahaha

cimöt said...

@ABU
takde maakna nak kurusnya..
aku mmg dh kurus..

cimöt said...

@cik ika
stress bile makan?

pelik..org kalao stress laa nak makan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...