Saturday, May 5, 2012

my red dompet sudah capik.


assalamualaikum dan salam sayang


alahaiiiii. sehati sejiwa plak dompet aku ni. hehehe. tuan dia capik, dia pon capik jugak. one of my habit is tak suka bertukar-tukar dompet. sangat tak suka. sebab aku tak tahu nak pilih dompet. nak kaler ape, nak design macam mana. entah laaa. betol-betol tah tahu. selaunya aku belek-belek and in the end tak jadik beli jugak. ini dompet yang paling lama aku pernah pakai. aku start pakai tahun 2008 masa kat CFS PJ dulu. akak aku yang kasi sebab kes yang sama dompet lama aku koyak macam dompet merah ni. tapi aku sayang nak tukar dan tak tahu nak beli and nak pilih dompet caner.


so, matlamat aku kali ini ialah mencarik dompet yang exactly macam ni jugak kalo boleh. kalo boleh laaa. nak kaler merah, simple and nipis. unfortunately, sampai laaa ni aku tak jumpa yang ala-ala macam ni. at least simple laaaa. tapi takde. kebanyakan dompet sekarang entah pape. banyak sangat remeh temeh. tu yang aku rasa pakai wallet lagi best.

banyak sangat duitnya. tu yang macam nak roboh. hehehe.

takpe takpe. the time will come! cehhhhhh.


p/s:  ade  tak sape2 yang nak belikan untuk aku?
hahaha.


10 comments:

aiEz said...

tu ler,meh derma kat aie sikit..hehehe...

*aie pun dah lama tak tukar dompet,masih pakai dari zaman sekolah lagi...hehehe

oranglidi said...

haihhh. aku pun baruuu nak wat entri pasal dompeeettt. ko lak wat lagi laju. hehehe

Unknown said...

klu duit dh penuh..meh abg tolong simpan hehe

YattAkasah said...

sme la..cmpet cik yatt bru je koyak ritu..mcm nk kne bli baru..dan tak suke nk tuka2 if dmpet tu elok lgi..hee

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

meh la ye nak pilihkan. hahaha

cimöt said...

@aiEz
sayang kan nak tukar baru,,huhuhuhu

cimöt said...

@oranglidi
laaaaa yeke..mane laaa aku tau..aku kena ghoyak ke mu laa pahni kalo nak tulih entry..hihihi

cimöt said...

@khairul
erkkkk? tolong simpan kan? hihihi

cimöt said...

@cik yatt
geng laaa kite!! tak suka tukar dompet..

cimöt said...

@Nur-Za Marlyana Mohd Kamal
pilihkan je ke? bukan nak belanja ke? hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...