Wednesday, November 24, 2010

siri STOKIN and babies #2:STOKIN HOT MAMA

salam keceriaan kebahagiaan kegembiraan.
apa khabar?aku sihat dan semoga korang semua sihat walafiat juga dan sentiasa di bawah payungan rahmat Allah.tak tahu nak merepek ape.so, nak habaq mai la kat hangpa suma dah lama aku tak jumpa kucing busuk aku ni si Stokin la.sape lagi kan.cuti ni la baru berkesempatan nak bergomol-gomol, bercium-cium tapi bukan berCOMOLOT okeyh.seyes windu giler sama dia.si Stokin ni agak fotogenik+fotogedik kalo tepat pada waktunya.so, petang tadi just nice dapat buat really2 short photo shooting.


hot mama ni masih mabuk kepayang lagi nak maen.mengalahkan budak kecik ooooooo.makin dilayan makin menjadi.tapi itulah rahsia awet muda hot mama ni.still bergetah walau sudah berapa kali terberanak.


sangat arif bab-bab pose mempose ni ye Stokin.lalalala.duta Friskies pon tak reti buat macam ni okeyh.

p/s: the next model my Kokobu plak.
tapi dah dua hari pulak tak balik.
where are you dear?

5 comments:

~dee~ said...

tomey nyer diaa...

Julie Suhana said...

alala...nyomel nye hot mama nih...

cimOt said...

my siters berdua: tengok saper hot akak dyer laaa..

taman said...

salam...

cimot...ini ke miow stokin awk?

mmg comey la....geram...nak usap bulu dia...ngeee=)

*cimOt* said...

taman: wasalam..iye..inilah my stokin gebu gebu tu..sehari tak jumpa memang rindu belaka..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...