Wednesday, May 16, 2012

terima kasih guruku

assalamualaikum dan salam sayang




Pagiku cerahku
matahari bersinar…
ku gendong tas merahku
di pundak…

Slamat pagi semua
ku nantikan dirimu
di depan kelasku
menantikan kami..

Guruku tersayang
guru tercinta
tanpamu apa jadinya aku…

Tak bisa baca tulis
mengerti banyak hal..
guruku terima kasihku…

Nakalnya diriku kadang buatmu marah…
namun segala maaf kau berikan..

Guruku tersayang …
guru tercinta tanpamu apa jadinya aku…
tak bisa baca tulis mengerti banyak hal…
guruku terima kasihku…


di kesempatan ini saya ingin mengucapkan

SELAMAT HARI GURU


kepada semua guru-guru yang telah bertungkus-lumus menjadikan aku seorang manusia yang berguna. insyaAllah berguna dunia akhirat.
 and special dedicated to cikgu-cikgu dan lecturers:
Tadika Islamiah,
Sekolah Kebangsaan Dato' Yahya Subban,
Sekolah Menengah Sains Teluk Intan,
Center for Foundation Studies of IIUM
and IIUM Gombak.

thanks a lot and may Allah bless you always.


p/s: mak dan abah adalah guru besar dalam hidup aku.
terima kasih mak dan abah.



12 comments:

fairuz said...

haha family aku pun semua cikgu. mak, abah, kaklong. haha aku takmoo la jadi cikgu jugak nk jd lain plak kui3

ascil.punye.lah said...

nak jugak tumpang ucap selamat hari guru kat blog ni.

SELAMAT HARI GURU !!! YEHUUUU ^^

ABU said...

selamat hari guru..

Hanamiko Sakura said...

selamat hari guru~ !! :)

khairul said...

pasai cikgu abg x merokok sampai skrg

Seorang Penyamun said...

selamat hari cekgu untuk semua cekgu dan cekgi =)

cimöt said...

@ fairuz
ohhh cikgu's family laaa ni..

erkk apsal? ko nak pecah tradisi plak..?

cimöt said...

@ascil.punye.lah
sila laaa tumpang..usah malu2..hehehe

cimöt said...

@ ABU




:)

cimöt said...

@Hanamiko Sakura



=)

cimöt said...

@khairul
wowwwwww..cerita laaaa camne?

cimöt said...

@Seorang Penyamun
sape cekgi?

hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...