Sunday, May 13, 2012

happy birthday NURHANIM BEST!


assalamualaikum dan salam sayang


hai lu. lu dah tua sikalang. dulu lu cakap gua tua. sikalang lu pon dah tua sama looohh. bertambah setahun umur lu. bermakna kurang setahun umur lu mendekati mati. tu member gua pernah cakap macam tu sama gua. gua speechless sebenarnya. almaklum, gua tak pernah nak jiwang cakap sama lu. hahaha. papepon gua nak cakap thanks for being my best friend and really love you. and hopefully till jannah. insyaAllah. 

hahaha. for the first time celebrating birthday here right? sebelum ni asyik semester break je. terlepas laaa lu dari azab pranksters. selalu buat kat orang je ye dak? (gua cakap kat diri sendiri jugak.hahaha) memang plan betol laaa semalam nak prank lu. amacam sedap tak? hahahaha. tepung bancuh sarsi basi. kasi calit semua. dah macam kena spa dengan tepung cekodok pisang. euuuuuuuwwwww. nasib baik takde telur. hahaha. gua sampai bilik tangan gua bau sarsi basi tu. damn. takpelaaa for birthday girl. hehehehe. 


btw,
HAVE A VERY HAPPY BIRTHDAY HANIM  
MAY ALLAH BLESS YOU ALWAYS
AMINNN





p/s: gua harap lu suke hadiah tu.


4 comments:

uncle gedek said...

22 tua?

tunggu la 40... haha!

Abu Bagi said...

wah sedapnya..

YouSOF said...

Selamat hari lahir Hanim.. Ingat memori sarsi basi tu.. ;D


Tak pernah kena birthday prank lagi, mungkin bebudak laki tak gemar dengki mendengki walaupun 'dengki posotif' macam ni.. heheh

YouSOF said...

*positif

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...