Monday, November 28, 2011

DOYAN OH DOYAN! GILERRRRRRRRRRR DOYAN!

the best balik kampung! dapat makan doyan sepuas-puasnya! dua hari berturut-turut aku menghentam doyan dengan hebatnya. subhanallah nikmat doyan tu memang tiada tandingan dengan buah lain. raja buah-buahan la katakan. aku bukan nak kasi jeles ke hape. tapi korang layan je la gambar doyan aku ni. agak-agak ade yang dah terliur tu, pi la carik satgi ye! takut kempunan plak. hahahaha.

sweet couple~~

abah gua setia sebagai tukang bukak doyan. hahaha.

nampak tak bertapa banyaknya doyan yang bakal kami lantak?

doyan kuninggggggggg!

banyak nyerrrrr.

 adoyaiiii. dah tak larat dah.

ini bekalan doyan khas untuk geng doyan tegar UIA dan kembar doyan gua. hahaha.

OK DONE!!

p/s: sape lagi yang nak join geng doyan gua?


16 comments:

Anisa Hang Tuah said...

Ahhhh..nak nak nak durian

JIJI YU said...

aku tergelak kot tgk gmbr abah engko..

aiEz said...

memang terbaik,aie kat umah ni pun tak larat nak pekena durian,alhamdulillah banyak pokok berbuah tahun ni..memang superb,hehe...untung duduk kg ada dusun,hee

hawiz said...

pehhh.....byk nyer!

CekbOlat-bOlat said...

juling gua nengok doyan lu =,="

W said...

lama tak dapat makan durian. T__T

cimOt said...

@Anisa Hang Tuah
pi la carik kak nis!!nanti kempunan..

cimOt said...

@JIJI YU
nape ngan abah aku??

cimOt said...

ohhh..kat mane tu??

cimOt said...

@hawiz
mmg byk..rasa mcm nak meletop perot!!hahaha

cimOt said...

@CekbOlat-bOlat
juling takpe..tp perot tu spe nak jawab??

cimOt said...

@W
haaaa..kalo dah lme, ape tunggu lg??

Saiazuan said...

banyaknyeeeeeeeeee :D

cimOt said...

@Saiazuan
banyak nye eeeeeeeeeeeeee..hahaha

hamzah ian said...

abah hang cool..

cimOt said...

@hamzah ian
as always!! hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...