Wednesday, November 16, 2011

design huduh je.

 lately, banyak benda kena setel. tapi gua masih boleh berfoya-foya ngan benatang-benatang ni. adoyyyyyy. ape boleh buat seh, jiwa gua ni ibarat carik-carik bulu ayam akhirnya bercamtum jua. huh. takyah laaa korang nak faham apekebendenye gua merepek. orang gila memag macam ni.

 my first attempt! simple je but still messy.

 final design yang aku submit. tak tau la pe cer. terima or tak.
alaaaa. tak kisah pon. just try and error je tu.

my first attempt buat header sendiri. tempah header punye laaaa berkurun tak siap2. dulu ade menang giveaway header awesome sampai laaa ni tak dapat jugak. adoyaiiiii. kalo korang perasan header aku simple je sebab tu laaaa. malas laaa gua nak mention sape blogger tu. sendiri mau ingat laaaa.
lastly, gua buat sendiri. dengan membanting tulang empat kerat ni haaaa. gua ni memang fail bab kalo nak buat yang hebat dan gerak-gerak tukar kaler bagai tu semua macam Ayeem and the others. ni je laaa yang gua mampu. yang penting gua puas hati. simple but still red. hahaha.


sekian saje laaaa buat masa ni. penat sudah. nanti gua sambung mendesign. macam AizulMarcello selalu cakap "tulis pakai hati, tangkap gambar pon pakai hati". tapi version aku lain laaa. "tulis pakai hati, design pon pakai hati". hehehehe.


p/s: merah jugak yang best pada aku.
merah membara.
acewahhhhh.

10 comments:

sri said...

aku suka yang first! cantik je.. :DD

Unknown said...

designer dah puji engko tu wey

cimöt said...

@sri
hihihi..aq ni ade masalah kompius..xtaw yg mne satu cantik x cantik..hihihi..ikut sedap je..

cimöt said...

@JIJI YU
ko?

oranglidi said...

lawa poster tu. nice2.

merahitujambu said...

merahitujambu...=p

wachak said...

pherghh !! besar gedabak banner lu. semuka penuh monitor LCD wa ... :P


wa undi design yg first punya. Design yg tu paling manthob

cimöt said...

@oranglidi
biase-biase aje..tak reti deh..

cimöt said...

@merahitujambu
yeyeahhhhh..merah itu jambu..

cimöt said...

@wachak
aku rase yg 1st tu la org takkan pilih..tak sangka plak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...