Friday, November 18, 2011

susah nak sebut



just think positive!

berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ke tepian,
bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian.


ade satu benda yang aku nak sangat buat saat ni.
nak biar diri ni ditimpa titisan hujan.
dongak muka ke langit.
sambil nganga mulut.
dan baju basah lenjun.
lepas tu rasa lega sangat.
boleh je buat kat dalam shower.
tapi shower tak sama macam hujan.
hujan yang berbumbungkan langit.
bukan shower berbumbungkan atap genting.



ok.
sambung kerja.


p/s: nak makan banyak-banyak la sekarang ni.
serius selera giant sekarang ni.

8 comments:

oranglidi said...

nanti ari ujan pegi je maen. aku penah buat. best gak. haha

adwafarahin said...

lama dah x rse cm tu
mandi hujan..the real 1 hehe

aiEz said...

mandi ujan memang best...

err,entri ni sekarang tgh rasa tertekan dan serabut eh?mungkin sekarang rasa susah,tp esok lusa kita tak tau....jd positifkan diri...^^,

JIJI YU said...

aku dah demam sbbmandi ujan

cimOt said...

@ oranglidi
tiap2 hari hujan..tp xde kesempatan lg nak buat gitu..mmg best..mse kecik2 dulu selalu je buat..

cimOt said...

@adwafarahin
yes!lame sangat and teringin sangat nak buat..

cimOt said...

@aiEz
yes being positive right now...

cimOt said...

@JIJI YU
ko da terlebih-lebih mandi hujan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...