Sunday, March 13, 2011

SELAMAT MENYAMBUT KELAYAKAN MENGUNDI



jenuh aku rotate tapi tak mahu. maap kasi kepala korang senget kejap dan tak dapat rasa plak tu.hahahaha.



anak-anak terchenta yang teramatlah excited. pencinta coklat kek l katakan.






13 MARCH 199_
11.20AM
HOSPITAL
ANAK MAK AND ABAH YG KE-5



14 comments:

penaberkala said...

1990? hahaha
kantoi
btw, happy birthday
cepat2 pi daftar mengundu, PRU dah dekat ni

*cimOt* said...

@penaberkala
wow..cepatnye!!thanx beb~~tak sabar nak memangkah..LOL

Nolie Liana said...

kelayakan mengundi??
bgus2...cpt2 la reg..
BDW hepi befday dear..May Allah bless u always...

*cimOt* said...

@Nolie Liana
thanx dear~~

alexa yussida said...

alololololo dah besar dah anak mak abah nih haa...hehe happy birthday dear..moga dirahmati selalu.,.amin:)

*cimOt* said...

@alexa yussida
aminnn..thanx dear..

green said...

dah makin dekat dgn mati kawan aku ni. hehe









semoga dirahmati Allah selalu.

LiFe KaMi said...

psttt undi yang mana..hehe
rambut siap sensor lagi,bagus2..:)

Dilakochan said...

Wah dah layak mengundi..
Bole daftar da lah?

Kita 23rd pun xdan dan pi daftar lagi! -.-

Anyway happy belated bday! :D

*cimOt* said...

@green
itulah yg menakutkan aku..makin meningkat umur,makin dekat mati..mudah2an aku masih ada masa..

thanx green..

*cimOt* said...

@LiFe KaMi
undi itu kan rahsia..shhhhhhhh..
rambut tak lawa..buat apa nk tayang..hihihi

*cimOt* said...

@Dilakochan
yeahhhhh..jom2 kita pi daftsr..jlnkan tanggungjawab kita..
thanx dear dila..

darkbatman said...

happy belated buffday.. haaa, mane tau sape buah hati aie? kehkehkeh

*cimOt* said...

@darkbatman
pak belalang habaq kat cek td..hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...