Wednesday, March 16, 2011

CONTEST KUCING PALING COMEL


selalunya aku yang jadi peserta kontes. kali ni aku nak memeriahkan lagi suasana dengan adanya kehadiran my meow meow cat. nama kucing teman ni KOKO anak kepada STOKIN. bulan 6 ni genap lah umur dia yang ke-3 tahun. status masih single but not available ye! tettttttttttt. KOKO banyak skandal. kah kah kah. stokin dah selalu masuk kontes. kali ni aku nak latih si koko pulak. amatur lagi si koko ni. tapi boleh tahan hensem dia. ala-ala Rain si pelakon korea gitu. hihihi. hensem tak si KOKO ni?


bajet kiut la tu..

sangat sopan dan pemalu.

aksi comel di batu-batuan.agak layu-layuan.hahaha.


with his mum..stokin.

keeps nenen ngan mama dia si stokin.


lastly, tertidur. zzzzzzz.


nak tag mereka yang sayang kucing sama macam saya:

sapa-sapa yang berminat juga boleh join. jangan malu jangan segan. untuk keterangan lanjut about this contest, boleh rujuk sini CONTEST KUCING PALING COMEL. thanx la encik Apis.



p/s: nak join contest!!
cepat tag aku!!


4 comments:

Unknown said...

waaaa comelnyaaa..

cimöt said...

@Ery Farieha
comel kan kan kan..

Ema Rahmah said...

WOW. Dah besar pun stil nenen? :p

cimOt said...

@ɛмα-яαнмαн
ha'ah!
budak tak tahu malu memang mcm tu~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...