Saturday, October 13, 2012

gambar convo special edition

assalamualaikum dan salam sayang. 

ecehhhhhhhhhhh. bukan gua yang berkonvo. sila jangan salah faham. entry lepas pon, bukan gua yang berkonvo. dan sekali lagi, sila jangan salah faham. maafin gua kalau dah terbuat segelintir readers tersalah faham pula. sebenarnya gua eksaited laaa kak-kak senior yang gua kenali sudah graduate. happy for them. dengan hati gua yang besar ni nak laaaa wish....


CONGRATULATIONS YOU ALL!
HAPPY GRADUATION!



hamboihhhhh. tak tau nape tak habes-habes tahap ke-happy-an gua terhadap konvo ni. bukan ape pon, cuma lama sungguh gua rasa duk belajar sini. ye gua paham belajar dan pembelajaran tu endless. tapi gua manusia, yang kekadang tu tak boleh nak mengelak daripada mengeluh. aduyyyyyaiii. 

sudah cukup sudah. gua just nak share moment jumpa kak izma hari konvo last week. ritu kan gua ade mention nak jumpa kak izma kat sini. so, memang dah janji ngan kak izma a week before lagi. yang paling sweet, "see you 2morrow!" hahaha. bila dah jumpa, secara tak langsung gua join team shooting gambor kak izma. hahaha. tu laa kak izma, gua ni tak boleh diajak bergambor. mesti on je. 

cimot comot, kak izma cun, mejah poyo

mejoh meme suko buak muko hok gitu. dop pehe aku.

yang depan tu semua pemain bola tau. hahaha

gua: akak katne? saye dah kat tepi padang cac ni.
kak izma: akak ade kat tengah-tengah padang nihaaaa. mai mai.

gua carik punya carik sambil mata ni memang zoom out zoom in carik mana satu kakizma ni. almaklum first time jumpe. saspens gak. tup tup gua nampak mejah dulu dan sebelah tu kak izma ngah lambai-lambai gua yang ngah on call. terus gua terjerit.

gua: mejah! ape kau buat sini?
mejah: ni haaa. (sambil tengok kak izma)
gua: ohhhhh. hai kak izma!
kak izma: hai cimot! jumpa pon! hahaha. sorry laaa kelam kabut sikit.
gua: eh ok jaaa. lagi pon dah janji nak jumpa kan. nihaaa mejah. hmmmm tak sangka budak ni ade.
mejah: tadi aku dah panggil ko. cimot cimot. tapi ko tak dengar. aku nampak ko tadi datang naik moto ngan helmet pink tu.
gua: huh? yeke? katne?
mejah: alaaaa tadi masa ko nak parking tu.
gua: ohhhhh. padan laa aku ade dengar orang panggil. tapi aku tanya adek, dia kate takde. cehhhh.


gua pendek laaaa!

gua: kak  izma! apasal nampak kecik? serius! laen laaaa.
kak izma: yeke? tak sama ea ngan gambar?
gua: a'ah.
kak izma: tulaaa dalam gambar cantik, tapi ni banyak parut kan?
gua: ishkkk akak ni. bukan sebab tu laaaa. akak nampak kecik laaa. ^^

a week before,

kak izma: cimot, ade ke nanti?
gua: ade je. saye committee convest.
kak izma: ohhhh. tak susah ke nanti? cane nanti kalo akak nak mintak tolong pape?
gua: elehhhhh. boleh je lari-lari sekejap.
kak izma: hahaha. yelaaa tu. malu ka nak jumpa nanti?
gua: ehhh. taktau laaaa. malu kot. tapi ok je. hahaha. kenapa kak?
kak izma: mana laa tau cimot segan plak. dalam gambar cantik, jumpa lain. akak ade banyak parut tau.
gua: hahaha. akak ni. takde masalah laaaa. saye pon bukan cantik.
kak izma: okehhh jumpa nanti!


happy faces!

hahahaha. sporting giler kak izma and members. selamber je semuanya. i loike! kak izma, i just got one candid picture for you! ni je yang elok. yang lain semua candid macam hantu sebab kak izma bergerak. hahahaha.

ehem ehem ehem. any komen kak izma? hihihi


nak gambor ngan akak-akak yang lain, kebanyakan lesap tak dapat dihubungi pada hari kejadian.
hmmmmm. everyone busy with shooting. but i'm happy for you. doakan adek ni habes mengikut tempoh yang sepatutnya dan bergraduasi tepat pada masanya 2 tahun dari sekarang. aminnnnnn.


akhir kata, layan laaaa video ni sebagai inspirasi. hahahaha.







p/s: serius kak izma nampak kurus dari gambar.





4 comments:

Evagurl said...

thanks sebab dtg hari tu! terharu seh! :')

p/s: kontroversi betul gambar last tu. haha XD

Luqman Zakaria said...

tahniah tahniah..tak sabar nak konvo!
video tuh ade tgk kat blog kawan! memang unik...siap menari nari lagi!

Unknown said...

kak izma sebenar nyer besar ke cane? hahaha tibe sebok.

ade update nii lai3 hehehe

YouSOF said...

Cantik gambar² tu! Tumpang gembira dekat Kak Izma.. ;)



Kau tak kecik tapi kau kurang tinggi berbanding lain kan Cimot. ;D



Terima ijazah dengan cara yang unik dan peliks. Yang melompat tu adalah yang paling cool. hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...