Tuesday, October 2, 2012

cerita bangang abang gua #5


assalamualaikum dan salam sayang.

long time no see! cehhhhhh. nampak benor nipunye. padahal baru je jupo sek sek mu beberapa hari lepah. tu laaaa banyak benda nak kena ingat. sampai slow dah ram kepala hotak gua ni.


haritu,

abang gua: abah demam laa adek.
adek         : meh sini adek cek badan abah. (sambil letak tangan kat dahi abah iye)
abang gua: haaaa. betul kan.?
adek         : yelaaa. badan abah panas. sama panas macam air kencing adek.





gua           : WHAT?


ye! anak buah gua cakap gitu. memang geram gua dengar. tak padan kecik baru 4 tahun tapi cerdik nya amat sangat.





p/s: try to chase the time!
how?



5 comments:

Iffah Afeefah said...

abang y senget

maybe abahnye y aja anak die gtu hahaha

Aliff Haikal said...

Gua tu sape ?

adek tu sape pulak ?

Confused . hahaaaaa :p

ghost writer said...

aku dah risau tengok awek negro tuh..
sawan ker aper..


bayangkan kalau umur dia 14, ntah apa kesimpulan yg dia buat.

SaddLone said...

haha anak buah ko tiru perangai ko kott..

Yousof said...

Tak nak taip panjang, makcik borek anak sedara rintik. ;D


Tak agak² gambar tu. Aku rasa kalau kau guna gambar yang lebih comel dan sopan lebih cool kot.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...