Tuesday, October 16, 2012

siri STOKIN and babies #13: R.I.P. CIKOI


assalamualaikum dan salam sayang.



10.10.2012
4.30pm

bersantai gua menyiapkan sudoku dalam surat khabar The Star. lama giler tak bermanja dengan hobi feveret gua ni. ye gua adalah penggemar sudoku. walau gua ni agak entah pape, tapi gua seorang yang pencinta nombor laaa jugak. eh apekah kaitan?

tet tet tet tet tet tet tet
tepon bimbit gua bernada power rangers, menandakan ade sms baru masuk. sape lagi ni? tadi tak henti-henti sms masuk macam m16. dah lama senyap lega rasanya. tapi ade lagi? ishkkkk. malas betul nak menggeledah beg.

tengok je nama adek yang naik. ape lagi laa minah ni. gua malas nak merungut dalam hati lagi. bukak je.

"kak, cikoi dah mati tadi. sampai mak pon nanges,"

gulpppppp. gua tersentap. bukan gua sentap sebab cikoi mati je tapi sebab mak gua pon nanges. means she's really sayang sama cikoi. ye gua pon sayang giler sama cikoi. ape tak nya?cikoi laa satu-satunya yang klon stokin. memang fotostat cam stokin.





p/s: tabah laa ye stokin.



4 comments:

Iffah Afeefah said...

takziah eh

bersimpati ngn kematian kucing itu

Nur Azila said...

kenapa cikoi mati?

jules said...

mm..mmg aku pon slalu tesalah panggil cikoi tu stokin..mmg sama

Hafizin Jamil said...

terpaksa biar ia pergi bila dah sampai ajal.. kak, sudoku pun fevret saya juga tu..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...