Tuesday, October 30, 2012

siri STOKIN and babies #14: my new baby; Si Kenit

assalamualaikum dan salam sayang.


terubat laaaa jugak di atas pemergian si Cikoi bulan lepas. betoi laa orang tua-tua selalu cakap; "yang pergi tetap pergi, yang baru bakal mengganti". tadaaaaaaaaaaaaa. here is si Kenit my new baby! hihihihi. Kenit ni anak Stokin yang latest.

mentang-mentang ko kecik, boleh laaa nak melepak kat tayar hilux tuuu.

opocot tanjat Kenit tau!

Kenit memang suka lepak ngan Abang Ciki.

cuba carik mana Kenit. jeng jeng jeng.

emmmmm. what ahhhh?

eh. apasal nampak besar laaa plak si Kenit?


dalam kegembiraan gua melayan si Kenit bagai menatang minyak petrol yang nak melimpah tu, rupa-rupanya dalam diam ada plak yang menyampah. senang citer jeles lettew! hahaha. punya laaa menyampah, sampai buat muka taik kat gua. puihhhhh.

Ciku dan Ciki; muka korang memang tak boleh blah!








p/s: dah mula rindu dengan si kenit tu.
eeeeeeeeeeeeeee geram!



9 comments:

Telor Power said...

aku suka gambor jucing dan tayar tu....

Hafizin Jamil said...

kehidupan orang tak ada anak sendiri biasa la tu..hahaha

-gedek! said...

Eeee...! tak suka kucing!

"Aaaaatttchhooomm!"

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

klu umah den sebelah umah hang, dah kena kidnap kucing ni..huhuhuhuhu

CekbOlat-bOlat said...

haha . tak menahan muka yg last sekali

khairul said...

jaga..terkapet taya nanti

pazil said...

haha.muka stone nasik lemak :p

ghost writer said...

main kat tayar keta ni bahaya ni, cimot..ajar dia main kat pokok bunga jer.

Yousof said...

Kenit, kecil² kucing berisi.. ;D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...