Monday, October 3, 2011

Academic Motivational Clinic PART 1 : MEANINGFUL WEEKEND

assalamualaikum w.b.t. dan salam sejahtera.
apa habaq angpa semua. miss me or not? hmmmmmmm. ok this is really really quick update. nak kasi intro sikit jer. my weekend sekali lagi aku tak balik rumah. takpe tak balik rumah pon, sebab still best sebab still meaningful. acewahhhhh.

arghhhhh. tak guna aku merepek panjang lebar. namanya pon quick update ye!! nampak tak gambar tu? ape kebendenye tuh? tungguuuuuuuuuuuuu. nanti aku story mory kat korang ye. sekarang ni busy laaaaa. banyak quiz and bertambun assignment aku. sob sob sobsssss.

macam biasa la ye. cerita aku banyak part. hahaha.
orang pemalas memang macam tu la pon. tulis bile rajin je.

p/s: a lot of story to be told.

6 comments:

Unknown said...

ak prnh tgk org nges wat esemen

Mizz ErMa said...

amboi..dapat medal bagai..menang sumtin ke? =D

cimöt said...

@JIJI YU
macam aku laa tu..

cimöt said...

@Mizz ErMa
medal?name tag la tu yanggg oiii..

Aien Not Alien said...

jemput ambil doodle kamu :)

cimöt said...

@AIEN NOT ALIEN
ohhhhh..thanx aien..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...