Wednesday, October 12, 2011

MY PINK PANTHER


alahaiiiiii. kesian my PP asyik tersadai je. teramat lah jarang tuan mu ini dapat nak membelai mu wahai PP ku sayang. harapnya kamu fahan sesangat sebab tuan mu ini terlalu sibuk. kelas penuh. nanti ya sayang. saya bawa kamu ronda-ronda makan angin di tasik ya. sambil tu boleh la kamu cuci mata carik geng baru. kasihan kamu. huhuhu. jangan risau ya sayang. saya sentiasa akan jaga kamu. jangan pula kamu beranggapan aku tak sayang kamu, cuma saya tak punya masa lapang yang banyak terluang. ok2 saya cuba sebaik saya untuk menggembirakan kamu ya. kamu hanya teruskan sahaja berbakti. terima kasih wahai si PP ku sayang.



p/s: 143 my PP.


6 comments:

JIJI YU said...

sian die..gersang

H.J said...

engineer mana nak naik sangat benda ni

cimOt said...

@JIJI YU
hoiii..gersang tu melampau sgt..haha

cimOt said...

@H.J
bukan taknak, tp xdak masa..

khairul said...

hoho..ini ka pink panther tu ..cun2

cimOt said...

@khairul
amacam??boleh bikin terbang tak??hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...