Saturday, June 4, 2011

WHAT A NEW TREND YA KIDS? NO MORE CONGKAK OR WHAT ELSE

budak-budak kecik pon dah tahu apa itu iPad. asyik bonar budak 3 ekor ni mengadap iPad2 melayan angry birds. tak sudah-sudah weeeeeeeeeeee. grrrrrrrrrrrrrrrr. weeeeeeeeeee.

mouse pad ngan sanitary pad aku ade la = i have 2 pads. haahaahaa. so, aku tak heran la ngan iPad tu. bueksssss.




update via iPad..


p/s: cam tak boleh blah je kan.

14 comments:

izwannizam ruslim said...

sebenarnya dalam hati teringin jugak tuh nak ada ipad :)

cimOt said...

@izwannizam ruslim
TAKK. tak bpe minat yg touch2 bagai ni walau sonok je tengok org pakai..pedih jari ai..huhuhu..tp kalo org kasi ai amek je laa..hahaha

darkbatman said...

hahaa.. kat umah anak buah aie men galaxy tab. xnk lepas 2..

cimOt said...

@darkbatman
zaman sekarang, semua ada..macam2 ada..budak2 pon jadik giler ngadap bende tu 24/7 kalo kat umah..

JIJI YU said...

ces..ko dah ade berpad dah ghupenye jeles i nok..aku ade kasi adiah le sikit sempena ko orang ke 999

Sunah Mohammad said...

waaaa~ untunglaaa~~

datang dari blog jiji... hehehe... salam kenal~ ;)

liyana said...

haha...
dtg dr blog jiji..salam kenal~~

kembatolo™ said...

err..nak caye ke tak ni? kalo caye kang, dengki lak dalam hati. ok fine tayah caye. gahahhaa

vampire's lovex said...

hhahaha.byk jenis gak eh ko nye pad..kahkah..

update via ipad tuuuuu...

cimOt said...

@ JIJI YU
hahaha..pad kotex je..

adiah??woahhhh..

cimOt said...

@Sunah Mohammad
oh salam kenal jua..mai sini slalu ye..

cimOt said...

@liyana
salam kenal jua..wahhhhh ramainye kerabat jiji..

p/s to jiji: hoiii bwk geng ea..

cimOt said...

@kembatolo™
ok takyah caye sebab aku saje nak kasi jeles kat korang..bukan iPad aku pon..

cimOt said...

@vampire's lovex
haha.sikit je tu..byk lagi..hahaha

percaya ke via ipad tu?
hahaha.gelak evil..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...