Tuesday, June 7, 2011

MY SIR WAN ZUL AZMI IN A CRITICAL CONDITION


an English teacher
penyelia Pusat Sumber Sekolah
a happy-go-lucky person
very creative in what he's doing
the best drama director
professional in baking cakes. yummmm.
sangat teliti dan berhati-hati.

Assalamualaikum semua.

masih dalam keadaan terkejut. baru saja dapat a really short and shocking message from my friend. cikgu aku time sekolah menengah aku telah disahkan berada dalam keadaan nazak. patut lah aku rasa sudah sekian lama aku tak dengar berita beliau melalui fb. beliau rupanya sudah disahkan mengidap penyakit TB pada awal tahun ini. just pray for him. syafakallah.



p/s: he's the best cakes maker i'd met.
kek sir yg sedap tu saya takkan lupa.


4 comments:

Hans Hanis said...

penyakit tb batuk kering tu kan
kesiannya
moga beliau cepat sembuh
insyaallah
selalu doakan
amin

Review Drama Rombongan Cik Kiah Ke Sukan Komanwel

darkbatman said...

smoga dia cepat sembuh ye.. :)

Unknown said...

hurm syafahullah..

cimöt said...

he's gone..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...