Saturday, June 18, 2011

BERUK MAKYEH


hahaha. tetibe aku teringat zaman muda-muda dahulu kala. cerita henfon. teruja dapat pegang dan memiliki henfon. dah form 5 baru dapat henfon sendiri. perghhhh. maka mula lah perangai batak macam beruk baru dapat henfon. walau hakikatnya beruk tak dapat henfon pon ye! so, aku taknak jadi beruk sorang-sorang. aku pi heret anak buah aku dua ekor tu skali. ok! correction! depa yang soh aku tangkap gambaq depa. then, maateh dia plak dok pi dajal transform depa jadi beruk makyeh. hahaha.

maateh: jom main snap2 jom!
deena : ye ye ye ye ye!
ayee : taknak laaa.
maateh: arrrrrr tak kira! ok2 cepat2! ayee, buat camni. (sambil aku buat muka ternganga)
ayee : aaaaaaaaaaaaaa.(buat jugak dengan rela paksa)

aku snap
tengok
dan gelak terbahak2. kah kah kah kah.


ayee&deena: nak tengok nak tengok.

aku pon hulur henfon kat depa dan meneruskan sisa gelak lagi. tak tahan tengok muka beruk. kah kah kah.

ayee : grrrrrrrrrrr. maateh jahat.
deena : kita pon nak gak!
maateh: huh? (muka pelik)

errrrrrr. terbantut aku nak sambung gelak lagi. apekejadahnya budak deena ni? betol ke tak?

arghhhh. aku pon layan kan saja. dah dia yang mintak. aku nak cakap apa? tapi dalam hati aku, gelak syaitan laaaa. kah kah kah.

maateh: ok. deena kena wat muka cam beruk la. eh monkey face. (lupa anak buah aku si deena ni kurang faham bahasa melayu. adoyyyyyy. translate English semedang. *sigh*)
deena : camni ye.

nahhhhh. ni la muka monkey yang si deena rasa dah cukup monkey tu. lagi sekali aku gelak terbahak-bahak. adoyyyyyyy. budak kecik tak tahu pape. sonok je dia rase. aku plak tanpa rasa bersalah telah melaksanakan child abuse. kah kah kah.


deena: hahahaha. deena jadi monkey laa.

eh2. suka bebenor plak dia. adoyyyyyy. aku plak yang serabut dengan si deena ni.

sebab ayee kata aku jahat, aku sumbat dia dalam penjara. padan muka! hahahahaha.



p/s: aku maateh yang baik. sekian.


10 comments:

vampire's lovex said...

hahaha....

main snap2 masa dulu selalu gak buat...hehe buat jd angkasawan bagai

alexa yussida said...

haha tergelak baca n tgk pic tuh..klakanyee si deena tuh..hepi lak die..keke...rindu fon lama yg ade fx cam gitu n ade pic2x tak trnsfer tp dah kena curik suda henfon tuh..huuu..kenangan lesap >.<

JIJI YU said...

nape nset aku takder lak camni

adrinaqamarina said...

pernah buat camtu juga dengan kakak sepupu. muka beruk~

cimOt said...

@vampire's lovex
hahaha..sonok kan..

cimOt said...

@ alexa yussida
kite still jge lg henfon tu..sayang sgt..sebab nanti bley buat kat ank buah lg..hahaha

cimOt said...

@JIJI YU
nset ko canggih..aku nye nset zaman kuno laaa..

cimOt said...

@adrinaqamarina
hahaha..ce tengok skit muke ko?

Faiz Tapit said...

keh3. semat2. nti amek gambo aku pulak

cimOt said...

@Faiz Tapit
hahaha..buleh2..ko nak jadik ape cakap je..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...