Tuesday, December 14, 2010

BERSENANG-SENANG DAHULU


well, the new semester just begin.there is no class starting already.introduction and some 'motivational talk' during first class.hahahaha.so so so boring.

nampaknya pepatah
"berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ke tepian,
bersakit-sakit dahulu, bersenang-senang kemudian"
tak boleh pakai buat masa ini.sekarang memang boleh relax, makan2, ronggeng2 and gosip2.tunggu la kelas dah mula nanti menggelabah tak tentu pasal.rasakan tak cukup tanah untuk dijelajah.tak cukup segala bukit nak didaki.tak cukup langit untuk memayungi diri.ohhhhh.

walau bagaimanapun, aku bersemangat sangat nak belajar dengan lebih gigih untuk semester yang baru ni.harap-harap bukan sekadar hangat-hangat tahi ayam la hendaknya.come on babe!!let bygone be bygone.


p/s: nak carik 2nd hand book.
anyone?

6 comments:

NAJ HEBAT said...

heh? apesal pic tu mengghairahkan?

Sasa Al-Sharif said...

ayam bogel sedang santai dengan syoknya seperti dalam stim spa. malangnya kepala dah tanggal entah ke mana

*cimOt* said...

ko pikir apa ha naj??ishk3..

*cimOt* said...

sasa al-sharif: menikmati kehidupan sesudah mati..tetapi tidak bererti lagi..lalalala

JJSee said...

haloo cimot!! =)

wow , sexy sungguh ayam takde kapla tu..hehe

*cimOt* said...

jjsee: halooooo..jangan usha lama2..nanti iye malu yawwww..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...