Sunday, February 20, 2011

SELAMAT PULANG DARI BERTEMPUR



Perwira...
Janganlah kekanda bimbang
Untuk pergi berjuang
Andainya kau gugur
Jasamu dikenang

acewahhhhh..tetibe gua teringat lagu perwira. semalam selamat sudah perjuangan aku menjawab soalan paper terakhir mid sem. fuhhhhh. bertapa leganya aku. boleh aku gambarkan habis mid sem umpama sudah graduate plak. haishhhh. metafora bersama hiperbola dan parabola sungguh perumpamaan aku. tapi itulah yang aku rasakan.

tamat sahaja perjuangan yang satu itu, aku sambung pula dengan perjuangan yang satu ini pula. aku pi layan paint ball sebagai pelepas kegeraman dan keRELEASan. hahaha. memang best dan best. aku tak tau nak cakap ape.

alat peranti serangga bagi mengelakkan nyamuk. kui kui


terpaksa tak pakai spek. hahaha. cane nak attack ni?



are you ready?

ai ai kapten!!




here i gonna kill you.


p/s: aku sedang mengganti tidur.

zzzzzzzzz.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...