Wednesday, February 16, 2011

AKU HANTU CENDOL!!

cube lihat betol-betol apa yang aku makan or minum or hirup or sedut itu?? oh my cendol sedap yang amat sedapppp. sirius aku cakap antara yang terbaik dari yang terbaik from ladang. fuhhhh. cakap pasal cendol ni memang petik jari la kat aku. aku memang agak kepantangan kenampakan keCENDOLan ye!! tapi bukan sebarangan cendol je aku beli. aku tak main la aci redah je. asal cendol je, nama cendol je, seakan-akan cendol je, aku akan hentam beli. oh no! sori ok! aku tak layan cendol cikai-cikai ni. cikai maksud aku bukan lah cendol murah, tapi cendol yang tak ada rupa cendol pon. haishhhhh. macam air longkang je aku tengok. ishkkkkkk. sori eden tak layannnnn ye!

hantu tak hantu nye aku kepada cendol, member aku pon kalo nak beli cendol mesti suruh or tanya aku dulu sedap ke tak. haaaaaa. ni lah hantu aku yang sebenar. aku nak habaq mai kat hangpa semua aku kalau tengok cendol tu pon dah tahu sedap ke tak ye! so, tak payah kelentong aku dok habaq cendol kau paling sedap di syurga bagai tu ok! aku dah tahu! hahahaha.


ni cendol tepi jalan je. tapi rasa boleh tahan sedap dan tak kedekut.
paling best sebab pekena waktu panas. memang terbaek laaa.


ok kita zoom sikit apa ada dalam mangkuk tu. sebenarnya ada yang tersembunyi ye.
ni cendol pulut sebenarnya. lagi mahsyuk ye tuan-tuan dan puan-puan.


order dua jenis. satu cendol pulut dan satu lagi cendol kacang merah.
ada macam-macam lagi sebenarnya ye. nak pekena pesembur or rojak pon ada.
haishhhhh. ada air liur yang sudah menitis aku nampak. bawak bersabar ye.



psssss. aku pernah makan cendol special dekat JJ baru kat Setiawangsa tu. boleh tahan jugak. isi dia mak aihhhhh. macam-macam ada. aku order 1 mangkuk boleh share 3 orang. huhuhuhu. dolu2 lah. sekarang aku tak tahu la.

p/s: sapa nak khidmat aku boleh la roger.
kah kah kah.
then, belanja la aku.
kih kih kih.


12 comments:

green said...

ko patot try cendol madu ijoi kat parit raja. sempoi.

harihari mau

conteng conteng said...

Aduyaiii nampak sangat sedap!! Bila entah last time makan cendol. Nak kena cari ni. Huhu

NurLailatul said...

ok, sdap..terasa mcm nk cendol jugak.

Nabiel said...

oho~
terbaek..bak snie cendol tuh sket!hehehe

ch!natsu said...

seyes wat aku terliur.. haish2~

*cimOt* said...

@green
nak nak nak..alaaaa..ko la datang amek aku weyhh..

*cimOt* said...

@conteng conteng
ape lagi!!!carik jangan tak carik!!

*cimOt* said...

@NurLailatul
ok2..jom2 kita pi carik..

*cimOt* said...

@Nabiel
mne boleh sikit2..haishhhh..tak cukup la weyhh..

*cimOt* said...

@ch!natsu
hahahaha..baek ko pi carik..nanti kempunan plak...

MamaErra said...

jom gi JJ s'wangsa lg? suke suke cendol dia... x pun gi kat tmpat yg dlm gambo tu... lg dkt, an an?

*cimOt* said...

@MamaErra
hahaha..ble2??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...